Cion amint kilépett a fürdőszobából, egyből az ágyára dőlt. Szerencsére már a zuhany után magára kapott egy boxert, így nem egy száll törülközőben kellett fetrengenie. Fárasztó volt a koncertjük, és rengeteg minden történt, nem csak ma, de az elmúlt napokban is.
– Szóval... Akkor most együtt? – tette fel a nagy kérdést Kira az ágyán ücsörögve. Nagyon szúrták már a kérdések az oldalát, így Cion megadta magát, és a hátára fordult.
– Úgy néz ki – mosolyodott el, majd a barátjára pillantott. Igazából soha nem képzelte volna el, hogy Kuuval fog majd járni, vagy bárkivel a bandából, de úgy néz ki, azon a részeges estén, minden gyökerestül felfordult.
– És? – érdeklődött Kira továbbra is, mire az énekes felvonta a szemöldökét, és ő is felült.
– Mi és? – nézett rá értetlenül.
– Meddig jutottatok már? – Cion elvörösödött. Egy dolog volt anno kibeszélni a barátnőit Kirával, de Kuu más volt, mivel a bandatársuk is volt, ráadásul férfi volt, így a dolgok most kicsit mások voltak.
– Szerinted reggel óta meddig jutottunk? – meredt Cion a barátjára. Kira vállat vont, majd ismét elvigyorodott.
– Nagyon sokáig voltatok az öltözőben a koncert után – érvelt. – Ez azért elgondolkodtatja az embert.
– Nem csináltunk semmit odabent. És igazán nem szükséges a szexuális életemen agyalnod! – vágta hozzá az egyik párnáját Cion a basszeroshoz.
– És hogy képzeled el Kuuval?
– Kira!
– Na, tökre érdekel! Szerinted melyikőtök van felül? Hé, azt meg ne próbáld! Cion! Csezd meg! – Az énekes minden kezébe akadó tárgyat a barátjához vágott, először a párnáját, majd a papucsát, majd a fejére húzta a takaróját, és ellökte az ágyon.
Mivel lassan elmúlt éjfél, így nem törődött azzal, hogy ennél jobban felöltözzön, megfogta a cigis dobozát meg a gyújtóját, és elindult a folyosó végén lévő tűzlétra felé. Meglepve vette észre, hogy az ajtó résnyire nyitva volt, így igyekezett hangtalanul kilépni a gitáros mellé.
– Szia – karolta át hátulról, mire Kuu szájából majdnem kiesett a szál. Hátradőlt az ölelő karokba, és mosolyogva hajtotta félre a fejét, hogy Cion a nyakához férjen.
– Jézusom, te meztelen vagy? Mit csinálsz így idekint? – érdeklődött a gitáros kissé rémülten, majd ellépett, és a korlátnak támasztotta csípőjét, amíg Cion is rágyújtott. Nagy slukkot szívott, és lassan engedte ki.
– Kira – nevetett fel a fejét rázva. Kuu értetlenül ráncolta a homlokát, majd elnyomta a cigarettáját és a kiürült teásüvegébe dobta.
– Akarom tudni? – kérdezte kissé nevetve Kuu. Cion a fejét rázta, majd felnézett, az arca kicsit még vöröslött a zavarától.
– Rákérdezett, hogy mit csináltunk az öltözőben és hogy képzelem a szexet, mármint... hogy melyik helyre képzelem magam – vallotta be vörösen. Felnézett Kuura, akinek hasonló volt a bőrszíne, és nevetve karolta át a derekát, majd nyomott egy puszit az arcára. Kuu a fejét Cion vállába rejtette.
– Ugye... nem mondtál semmit? – reménykedett Kuu. Cion elnyomta a saját cigarettáját, majd a másik kezével is átkarolta Kuut.
– Persze, hogy nem. Még nem is tartunk ott, még nekünk is sok dolgot meg kell majd beszélnünk, és ez majd gondolom úgyis eldől, nem? Vagy... te régebb óta akarod ezt, gondolkodtál már rajta? – nézett le a férfira a karjaiban, mire annak szorítása erősödött, és nem akarta elengedni, bár hevesen rázta a fejét.
– Még nem – füllentett Kuu, mire Cion arcán egy vigyor jelent meg.
– Na persze, nézz csak ide! – emelte fel Kuu állát. Az arca vörös volt, vörösebb, mint eddig, és mintha riadt lett volna kicsit. Cion sejtette, hogy nem mondott igazat. – Kuu, ha van valami, azt nyugodtan elmondhatod. Ha gondoltál már ilyenekre, akkor azt is. Most már egy pár vagyunk, az ilyeneket megbeszéljük, rendben?
– Jó, de te mondod először, hogy van-e már most elképzelésed! – fonta keresztbe Kuu a karjait, és visszadőlt a korlátnak.
– Öhm... Nem. Nincs. Még nem gondoltam a szexre – vont vállat, és ez igaz is volt, ettől függetlenül Kuu hallani akarta a válaszát, ám nem egészen erre számított. – Te jössz! – vigyorodott el Cion megint.
– Én...
– De őszintén! – bökött bele Cion az oldalába, mire Kuu felsikkantott.
– Hülye! Ez komoly dolog, és csak zavarba hozol! – motyogta két bökés és sikkantás közt.
– Felébresztessz mindenkit!
– Akkor hagyd abba! – nevetett Kuu, és igyekezett Cion kezeit távol tartani, ám nem igazán sikerült neki. – Jól van, jól van! Elég! Igen, gondoltam már rá – vörösödött el, amint kimondta. Cion abbahagyta a csipkelődést, és magához ölelte a gitárost. – És... Én alul képeltem el... magam – vallotta be halkan, az énekes meztelen mellkasába bújva.
– Szerintem nincs ebben semmi kínos – próbált Cion javítani a helyzeten, ám Kuu csak a fejét rázta.
– Bevallani a pasinak, akivel egy napja sem vagy együtt, hogy azt akarod, dugjon meg? De, szerintem az – bújt vissza Kuu Cion mellkasába.
– Jó, lehet, hogy ilyen dolgokról beszélni... zavarba ejtő, de teljesen normális, ha ilyen dolgokat megbeszélünk. – Cion végigsimított a gitáros pink tincsein, majd közéjük puszilt.
– Menjünk be, mielőtt megfázol – javasolta Kuu. Cion bólintott, és beengedte magukat a folyosóra. Kuu megállt az ajtaja előtt, mire az énekes is megtorpant. Mélyen a gitáros barna szemeibe nézett, elmosolyodott, majd leheletfinoman megcsókolta. A pink hajú beleremegett, és képtelen volt a vigyort letörölni az arcáról, ahogy belépett. Cion is hasonló kifejezéssel az arcán lépett be a szobájába.
– Szerintem tuti top vagy! – kiáltott rá Kira, mire Cion már csak a szemeit forgatta, és ledőlt aludni.
YOU ARE READING
Drunk and Beautiful
FanfictionHa megkapnád az esélyt, hogy megcsókolhatod azt a személyt, akit szeretsz, és ő erre nem fog emlékezni, élnél vele? De mennyi a garancia, hogy más nem fog emlékezni arra, hogy te megcsókoltad őt? A részeg emlékfoszlányok és a sötétben tapogatózás ne...