Kuunak a koncert előtti készülődés miatt egy percnyi ideje sem maradt, hogy beszéljen Cionnal, de gondolkodásra is alig jutott ideje, pedig arra igazán szüksége volt. Reménykedett abban, hogy ez a dolog működhetne kettejük között, de nem bízott Cionban százszázalékosan. Mert mi van, ha aztán jön egy helyes lány, helyesebb, mint az előző barátnője, és máris ejti őt? Oké, Cion erre nem lenne képes, de mi van, ha mégis?
Amint a technikusok kész voltak a színpaddal, ők mehettek fel próbálni, hogy mégis mi merre, mit hogyan, és mit mikor. Fárasztó volt ezeket minden helyszínnél külön memorizálni, de inkább ez, minthogy valami rosszul süljön el. Ezek után jöhetett egy gyors ebéd, az is inkább csak szendvicsekből állt, majd út a sminkeshez, a fodrászhoz, majd ruhák és a főpróba. Kuunak levegőt vennie sem volt ideje, nemhogy megbeszélni a kialakulófélben lévő párkapcsolatát.
Aztán valahogy eljött az este hét óra, és kezdetét vette a koncert. Kuu igyekezett mindenre odafigyelni, a dalra, a koreográfiára, a technikára, és nem igazán hagyta, hogy az énekes elvonja a figyelmét, aki persze mindent megtett, hogy kicsit kibillentse a gitárost. Mosolyogva figyelte, ahogy néha elvörösödve kullogott el a színpad távolabbi pontjára. Egy tökéletes terv állt össze Cion fejében, így Kuu után ment, egészen ki a színpad legszéléig. A gitáros hátrált, mígnem csapdába esett. Cion elvigyorodott, kezét Kuu válláról a feje mellé vezette, teljesen csapdába ejtve a rózsaszínt.
– Kuu – Cion igyekezett úgy búgni a férfi nevét, hogy elég hangos legyen, és elérjen hozzá. Kuu gyomra megremegett, és annak semmi köze nem volt a basszushoz. Ide-oda kapta a fejét, sejtette, hogy Cion mire készül, de túl ideges volt, hogy most csak úgy belemenjen valami játékba.
– Ne! – Cion túl közel hajolt hozzá, ha így kezdte volna el rázni a fejét, még fenn állt a veszéje, hogy lefejeli az énekest, így kénytelen volt abbahagyni az ellenkezést.
– Csak beszélgetni jöttem. Gondolkodtál a dolgon? – kérdezte Cion vigyorogva. Kuu szinte elsápadt, majd elvörösödött.
– Ezt komolyan most akarod megvitatni? A koncert közepén? – kiabált rá a gitáros, nem csak azért, hogy Cion meghallja, hanem kicsit tényleg bepipult.
– Igen, mert nem tudsz elmenekülni a kérdés elől – nevetett az énekes, és vészesen közel hajolt Kuu ajkaihoz. A gitáros egy pillanat alatt másra sem vágyott, csak hogy ismét az övéin érezhesse Cion telt ajkait.
– És ha kivárom, amíg jön a szöveged? – incselkedett Kuu, félmosolyra húzta a száját. Az énekes számított erre, ezért még közelebb hajol Kuuhoz, a felső ajkuk csaknem összeért már, amivel nem számolt, az Kira segítőkeze volt, amivel meglökte őt, így tényleg bezárta a Kuu és közte lévő távolságot. Amint az ajkuk találkozott, nem akartak elválni, Cion végigsimított Kuu nyelvén a sajátjával, ki akarta élvezni a pillanatot, de vészesen közeledett a következő rész, így gyorsan elhátrált, és mintha mi sem történt volna, folytatta az éneklést, míg Kuu kábán igyekezett visszalendülni a gitározásba.Kuu úgy spurizott le a színpadról, mintha kergették volna, ráadásul direkt másik feljárót használt. Ki kellett szellőztetni a fejét, egyedüllétre volt szüksége, hogy gondolkodjon. A folyosókon való egyedül mászkálás tűnt az egyetlen jó megoldásnak.
Az agya kattogott, konferenciaülést tartott a szívével, hogy mégis mihez kezdjenek. Az agya azzal jött, hogy Cion bármikor elhagyhatja, és akkor a szíve összetörik majd, a szív pedig azzal érvelt, hogy legalább addig is boldog lenne azzal, akit szeret.
– Megvagy! – Kuu hangosan sikkantott, amikor hátulról valaki átkarolta, és a fülébe kiabált. A szíve majd kiugrott a helyéről, és csak még hevesebb vágtába kezdett, amikor realizálta, hogy Cion karolja át hátulról.
– Elment az eszed? – förmedt rá Kuu, és igyekezett háborgó szívét kicsit lecsitítani. Cion elengedte Kuut, hagyta, hogy szembe forduljon vele, de azt nem, hogy elhátráljon.
– Eltűntél a koncert után, és aggódtam, hogy valami hülyeséget csináltam – vallotta be Cion, és közben inkább a cipője orrát nézegette.
– Nem is kicsit – forgatta Kuu a szemeit. – Azt hitted, hogyha a koncert közepén letámadsz, hogy járnék-e veled, az megoldás?
– Persze, hogy nem! – kapta fel Cion is a fejét, majd farkasszemet nézett a gitárossal. – Nem letámadni akartalak, hanem kicsit lazítani rajtad. Nagyon feszültnek tűntél.
– Ja, mert a nyelved koncert közepén olyan nyugtatóan hat rám – gúnyolódott Kuu. Cion szeme felcsillant, és Kuu valami veszélyeset látott benne, így sikkantva már rohanni is akart, de egykettőre megint Cion és valami közé beszorítva találta magát. Ezúttal nem ellenkezett, az agya kikapcsolt, és hagyta birtokba venni a száját. A szíve őrülten dobogott, a pulzusa az egekben volt, és semmi mást nem akart, csak ebben a percben élni örökre.
– És most sikeresebben ellazított? – búgta Cion alig pár milliméterre Kuu ajkaitól. A pink gitáros bólintott, és meg egyszer összeérintette őket.
– Cion, ígérj meg nekem valamit! – Kuu elhajolt, ahogy Cion is nagyobb helyet hagyott kettejük között. Érezte Kuu hangján, hogy valami komoly dologról lehet szó, így még véletlenül sem akarta elpoénkodni.
– Mi lenne az? – Tekintete összeakadt Kuu zöld szemeivel. Imádta a zöld kontaktlencséit, egyszerűen illett a fiúhoz, az tette őt egésszé.
– Nem hagysz majd el az első szembejövő csinos lány miatt! – Kuu bizonytalan volt, és belevörösödött a kérésbe, a kezei lehullottak Cion nyakáról, és a földet kezdte pásztázni, míg az énekes ledöbbenve állt előtte.
– Miért hagynálak el? – hitetlenkedett, amint szóhoz jutott.
– Mert, te még nem voltál pasival, csak nővel, és az ő körükben nagyon népszerű vagy, és mi van, ha rájössz, hogy ez kettőnk közt máshogy működik, és nem fog tetszeni, és jön majd egy lány, aki csinos, szép, és ő minden vágyadat kielégíti majd...
– Hé, hé! Stop! Hülyeségeket beszélsz Kuu! Én biztosan érzem, hogy ez működni fog közöttünk. Testileg is, hidd el! – Cion féloldalasan elmosolyodott, mire Kuu ismét elpirult. – És ha valami gondunk is adódna, nem úgy fogom megoldani, hogy tovább lépek, hanem majd közösen kitaláljuk a megoldást, oké? – Cion végigsimított Kuu arcán, mire a gitáros aprót bólintott.
– Rendben. – Kuu elmosolyodott, majd karjait újra Cion nyakába fűzte, és közelebb húzta az énekest, hogy még egy szenvedélyes csókban forrjanak össze.
– Van már terved a jövőhéti szabadnapunkra? – Cion kicsit elhúzódott, kíváncsian pillantott le Kuura, de a gitáros a fejét rázta. – Mit szólnál, ha elmennék az állatkertbe? – Cion elmosolyodott, amikor Kuu szeme felcsillant, majd heves bólogatásba kezdett.
– Hallottam, hogy vannak új teknősök – felelte izgatottan. Cion elnevette magát, hogy Kuu mennyire lázba hozta magát, akár csak egy ötéves.
– Na, gyerünk teknős, nyomás öltözni, mert egész este itt fogunk dekkolni! – Cion apró puszit nyomott Kuu ajkára, majd a csípőjénél fogva megtolta őt az öltözők felé. Kuu pedig boldogan sétált tovább Cion oldalán.
YOU ARE READING
Drunk and Beautiful
FanfictionHa megkapnád az esélyt, hogy megcsókolhatod azt a személyt, akit szeretsz, és ő erre nem fog emlékezni, élnél vele? De mennyi a garancia, hogy más nem fog emlékezni arra, hogy te megcsókoltad őt? A részeg emlékfoszlányok és a sötétben tapogatózás ne...