Ryoya jóllakottan sétált végig a folyosón, és semmi másra nem vágyott már, mint hogy a puha ágyában feküdhessen, ám az égiek úgy döntöttek, hogy Ryoya most nem érdemelte meg az ágyacskáját, a kulcsa ugyanis nem nyitotta az ajtót. Megnézte ismét a szobaszámot, majd a kulcson lévő számot is. Egyezett. Kuu lehet benne felejtette a kulcsot a zárban. Már éppen előbányászta a mobilját a zsebéből, amikor egy nyögést hallott a szobából. Nem olyasfajta volt, mint amikor belerúgsz egy bútorba, és felnyögsz, sokkal inkább, mintha szexeltek volna a szobában. Egy újabb nyögés megerősítette Ryoyát a feltételezésben, így bekopogott a következő szobába.
– Mi az? – pislogott rá nagyokat Kira. Ryoya a szobája felé bökött.
– Cion kizárt a szobámból. Úgyhogy valószínűleg itt alszom az este. – Kira nem kérdezett semmit, csak félreállt az ajtóból, hogy beengedhesse a gitárost. Ryoya gondolkodás nélkül foglalta el az egyik ágyat, sejtette, hogy az lehetett Cioné. Kira törökülésben ült le az ágyára, és Ryoyát figyelte.
– Miért zárt ki Cion? – gondolkodott továbbra is Kira. Ryoya a szemét forgatta, majd felült, és szembe fordult a basszusgitárossal.
– Úgy értem, hogy dugnak, ezért ki vagyok zárva – pontosított. Kira nagyokat pislogott, majd elröhögte magát.
– Komolyan?
– Nem, igazából veled akartam tölteni az éjszakát, hát persze, hogy dugnak. Olyan nyögéseket azért nehéz lenne félreérteni – forgatta Ryoya továbbra is a szemét.
– Szerinted melyikőjük van felül?
– Nem akarom elképzelni, hogy a barátaink hogyan csinálják – fintorgott Ryoya. Kira egy darabig az állát ütögette, majd megborzongott.
– Annyira én sem. De fix Cion – állapította meg boldogan. Ryoya felvonta az egyik szemöldökét. Egyrészt nem értette, hogy Kira miért örül ennek a kijelentésnek ennyire. Másrészt miért volt ennyire biztos a kijelentésében.
– Szerintem Kuu is simán lehetne felül – vont vállat a gitáros. Kira fejét rázta.
– Kuu túl aranyos, hogy megdugja Ciont – vont vállat Kira. – Oké, nagyon fura erről beszélgetni – ismerte be végül, mire Ryoya hozzávágott egy párnát.
– És erre most jöttél rá? – kérdezte gunyorosan, majd végre lefeküdhetett aludni, csak ignorálnia kellett a Kirából néha feltörő hülyeségeket.
◘◘◘
Kira kipihenten ment le az étterembe reggelizni. Néhány asztal volt csak foglalt, az egyik hatszemélyesnél viszont kiszúrta az énekest és a gitárost, így hozzájuk csatlakozott be.
– Jó reggelt – mosolyodott el Kuu, majd folytatta a mézes gabonapelyhének elfogyasztását. Kira negédesen elmosolyodott.
– Jó reggelt tubicáim! – A másik kettő oda sem figyelt Kira jelzőjére, csak a mosolyát vették észre, ami kicsit zavaróan hatott rájuk. – Na, és milyen az aktív szexuális élet? – Kuu nem túl elegánsan az asztalra köhögte a gabonapehely néhány szemét, Cion pedig félrenyelte a kávéját, így mind a ketten egy fuldoklós köhögőműsorba kezdtek.
– KIRA! – sziszegte az énekes vörös arccal a barátjának, aki továbbra sem vett vissza az arcából vagy a humorérzékéből. Szerette Ciont heccelni.
– És melyikőtök volt este a dominánsabb? – kérdezősködött továbbra is a basszeros. Cion elég feltűnően bokán rúgta a barátját, mire amaz felszisszent, viszont választ, azt nem kapott. Cion és Kuu is másfele nézett, az arcuk vörös volt, mint a paradicsom a salátás kocsin.
– Én mondtam, hogy Kuu is lehet fölül – jelent meg Ryoya Kira mellett, majd a bögre kávéjával elfoglalta a Kira melletti széket, Cionékkal szemben. Az énekes még jobban elvörösödött, és lejjebb hajtotta a fejét.
– Te tényleg alul voltál? Pedig én rád voksoltam, hogy abszolút kezdeményezőbb és dominánsabb vagy...
– Nem fognád már be? – mordult rá Cion, Ryoya pedig ezzel egyidőben tarkón legyintette a basszerost. Az asztalnál beállt a csend, amit végül Shikina érkezése tört meg.
– Jó reggelt! Itt meg mi történt? Olyan, mintha Cion és Kuu leégett volna. Ugye nem lázasak? – aggodalmaskodott a dobos. Helyet foglalt Kuu mellett, és a kezét egyből a homlokára tette. A többiekből kitört a nevetés.END
YOU ARE READING
Drunk and Beautiful
FanfictionHa megkapnád az esélyt, hogy megcsókolhatod azt a személyt, akit szeretsz, és ő erre nem fog emlékezni, élnél vele? De mennyi a garancia, hogy más nem fog emlékezni arra, hogy te megcsókoltad őt? A részeg emlékfoszlányok és a sötétben tapogatózás ne...