Köszönet
Elsősoron (és utolsósoron) Rinának, mivel ő volt az, akivel minden részletét meg tudtam beszélni, és aki mindig előszeretettel mutat rá minden helyesírási hibámra.Amikor először a történet felmerült a fejemben, nem hittem volna, hogy ennyire képes leszek elhúzni, és hogy ennyire élvezet lesz írni, mert ilyen gyorsan rég haladtam bármivel is. És mivel több fejezettel sajna nem szolgálhatok (legalább is, olyannal nem, amiben Cion és Kuu bitorolja a főszerepet, mivel a másik két páros kialakulásában még igen fontos szerepük lesz majd), ezért néhány tényt közönék a történetről.
A történet már korábban megszületett, amikor a VRZEL ismerkedős videóját néztem, és Kira megjegyezte, hogy Cionnak nagy az orra, hogy mi van, ha elégedetlen magával, de Kuu gyönyörűnek tartja őt. Nos ez a "Cion nem tartja magát szépnek" szál annyira nem jött ki a történetből, de ez volt az egész elindítója.
Eredetileg önálló történet lett volna, aztán ugye jött egy csúnya hír, hogy a banda feloszlik, na arra az alkalomra Shikánaval akartam valamit kreálni, végül az lett, hogy beleépítettem a koncertes jelenetet (ami úgy január környékén volt) a Cionos szálba, most következik majd Kira és a titkos lovagja, és Shikináékkal zárul le júniusban.
A koncertes jelenet létezik videón, és eredetileg más ficet akartam róla írni, és azt beépíteni a Shikinás elé, végül ez nyerte el a szívemet, meg a drága sztorikidolgozásban segítő lektoromét is. (Mondjuk szerintem ő Shikinára jobban kíváncsi, aki ebben a történetben egy mondatot kapott, a következőben még annyit sem fog, jár majd neki egy külön történet).
A bónusz rész random jött, meg az is, hogy Cion alulra került, bár nálam semmi sem elképzelhetetlen, eredetileg csak Ryoya ki lett volna zárva, de gondoltam Kira álla kicsit padlót foghatna.
És ameddig nem jelentkezem Kiráékkal, addig lehet tippelni, hogy ki a lovagja. Mert valószínűleg a terepet most át fogja venni Koichi, Tsuzuku, Ryoga és még jó páran egy jó kis gigacrossover keretében.
Naru el, hamarosan visszatér ^^
YOU ARE READING
Drunk and Beautiful
FanfictionHa megkapnád az esélyt, hogy megcsókolhatod azt a személyt, akit szeretsz, és ő erre nem fog emlékezni, élnél vele? De mennyi a garancia, hogy más nem fog emlékezni arra, hogy te megcsókoltad őt? A részeg emlékfoszlányok és a sötétben tapogatózás ne...