🖤S.K. BÖLÜM 4🔥

875 40 0
                                    

İki gündür şirkete gitmiyordum gelen hiç bir aramaya cevap dahi vermiyordum. Ateş'i olduğu gibi çıkmıştım şirketten. Öldüyse korkusu beni yiyip bitirmişti.

Çok korkuyordum...

Annem kapimi çalıp iceri girmişti. Ona sorarcasına baktım , o ise hüzün dolu gözleriyle sessizligini koruyup bana doğru yürümeye başladı. Ona da üzülüyordum ama derdimi kimseye anlatamıyordum.

"Pazar günü şirkette ne yaşandı kızım. Bana herşeyi anlatabilirsin? Telaşla eve girdin çıkmıyorsun odandan."

Ateş'i çevremde istemiyordum. Ne yaparsa yapsın benden uzak dursun istiyordum. Anneme sıkıca sarıldım gözlerimden yaşlar akıyordu.

"Anne..."

"Söyle anneciğim dinliyorum seni"

"Anne Ate-" kapı zilinin çalmasıyla cümlem yarıda kesilmişti. Annem odadan çıktığında bir müddet dönmedi. Kimin geldiğine dair seste yoktu. Odamdan çıkıp hole yürüdüm. Annem, Ateş'le tartışıyor gibiydi beni gördüklerinde susmuşlardı.

Kapıda dikilmiş sapasağlam duran Ateş'i gördüğümde sesli yutkundum.

"Anne?" Dedim sorarcasina. O ise yüzündeki sertligi silip tebessümle.

"Ah kızım Ateş bey gelmiş. Kac gundur haber alamadıklarından merak edip gelmiş. Bende biraz hasta oldugunu islerden uzak durmanin sana iyi gelecegini söylüyordum " dedi. Korkuyla gözlerimi Ateş'e diktigimde o da egleniyormuş gibi bi ifade takınıp.

"Hayal hanım yarın Ankara da gerçekleşecek olan toplantıyı size hatırlatmak için geldim. "

"Tamamen unutmuşum anne. Giray da gelecek. Hemen bir çanta hazırlayıp geliyorum."
Dedim heyecanla. Odama girip hızlıca bir çanta hazırladım. Üzerime elbise giyip odadan çıktım. Annem beni bekliyordu. Endişeli bi yüz ifadesine sahipti. Zaten son günlerde hic değişmiyordu.

"Anne?" Dedim sorarcasına. O ise hic bir sey demeden beni kolları arasina almıştı. Birden bire gelen bu hareketle şaşırsamda bende karşılık verip kollarimi ona doladım.

"Gi-gitmesen?" Dedi. Annemden boyle bir sey beklemiyordum daha oncede çıkmıştım iş gezilerine.

"Anneciğim biliyorsun bu iş için aylardır çalışıyorum. Hem Giray da gelecek biliyorsun. "

"Ne kadar kalacaksın?"

"Eğer işi bağlarsak 1-1.5 ay kalırım." Dediğimde yeniden sarıldı.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ateş'den Devam...

Gece'ye karşı olan bu cinsel çekimi bir türlü anlayamıyordum. Hiç bir kadını bu kadar çok istememiştim.

Bu şekilde ona yaklaşmam muhteşem bir zevkti. Ne yapacağını bilmez telaşları hoşuma gitmiyor değildi. Tabi yanlış yerde yanlış zamanda. Elbet onu hissedeceğim zamanlarda gelecekti fakat cinsel dürtülerime hakim olamıyordum.

Şirketteki odamda neredeyse benim olacaktı kadınım. Onunla her yerde sevişebilirdim...

Bakire olmasına ihtimal bile vermiyordum. Her gece başka kızla yatan biri bu güzeli 2 yılda yatağına almaması imkansızdı.

Masaya yatırdığımda tepkisiz kalışı işimi kolaylaştıracaktı lakin enseme yediğim darbeyle üzerinden çekildim. Dünya etrafımda dönüyordu, ayakta durmak için büyük çaba sarf ederken daha fazla bilincimi açık tutamadan yere düştüm.

Karşımda asi bir gece vardı ve işim kolay olamayacaktı. Onu elde etmek için başka yollar denemeliydim.

SIYAH KELEBEK ♧İKİ AŞK♧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin