🖤S.K. BÖLÜM 8🔥

638 19 0
                                    

Ateş nefes nefese üzerimden çekilip yanıma uzandı. Kendimi iğrenç bir yaratık gibi hissediyordum. Kasıklarımda kötü bir ağrı vardı. Ayağa kalkmak için örtüyü çektiğimde Ateş müsade etmeyip üzerimi örttü.

"Kalkma!"

"Rahat bırak beni istediğini aldın işte!" Diye bağırdım ona. Beni sırt üstü yataga uzandirdi. Dudakları yeniden dudaklarımla buluştuğunda bir kez daha onunla birlikte olacağıma inanamıyordum...

Elime gelen gömleği üzerime geçirip zorlanarak ayağa kalktım. İki büklüm olmak üzereyken dişimi sıktım. Olmaz ! Bu adamın karşısında aciz duruma düşemezdim .

Banyoya atıp kendimi sıcak suyun altında bir müddet bekledim. Bacaklarımın arasından akan her damla kanda canım yanıyordu. Bir daha sevişmek istemiyordum! Hiç kimseyle!

Duşumu alıp bornozu üzerime geçirdim. Kurtulacaktım bugün bu adamdan...

Odaya geçtiğimde Ateş elindeki çarşafı gösterip.

"Bakire olduğunu neden söylemedin?"

"Sormadın..." Dedim göz devirip sanki çok önemi varmış gibi...

"Söyleseydin bu kadar sert davranmazdım!" Dediğinde kahkaha attım.

"Sen mi? Sen acımasız pisliğin tekisin! Kurtuluyorum senden!" Dediğimde sinirlenip beni yatağa sırt üstü düşürdüğünde söylediklerimden pişman oldum."

"Bırak beni! İstediğini verdim.!"

"Bundan sonra değil Giray erkek bir sineğin bile yanına yaklaşmasina müsade etmeyeceksin. Seni hemen bırakacağımi düşünmen aptallık karıcığım. " Dedi göğsüne yumruklarımı geçirdim.

"Söz verdin kurtulacaksin dedin!"

"Hayır bunu en başta söyledim lakin işlerin bu raddeye gelip büyüyeceğini bende hesaba katmadim karıcığım. Nikah kıymak isteyen sendin. Resmi nikah kağıt üzeri bu nikah ise ebedi." Dediğinde hayretle ona baktım.

"Zaman kazanmak için bunu istemiştim."

"Biliyorum bende sana zaman kazandırdım güzelim. ." Dedi göz pınarlarımda akmayi bekleyen yaş yanaklarımda yol çiziyordu. Ateş elimi tutup beni yanına çekti.

"Bundan sonra Giray diye biri yok sadece Ateş var Gece. Ben sana her gel dediğimde geleceksin. Seni her istediğimde yanımda olacaksın. Burada veyahut evinde hiç farketmez. Eğer benim dediklerimi yaparsan güzel şeyler olabilir lakin yapmazsan aklına gelmeyecek kadar kötüyüm..."

"Ne zaman evime gideceğim?".

"Acele etme karıcığım. Ankara'daki iş anlaşması kabul edildi 35 günümüz var.." dediğin de oturup saatlerce ağlamak istedim. Beni arkasında bırakıp odanın içinden çıktı.

Kısa süre sonra geri döndüğünde şeffaf şişedeki ilaç kutusunu bana uzattı.

"Doğum kontrol hapı. Mutlaka 6 gün boyunca sabah akşam aynı saatte iç."

"Bu nasıl bir doğum kontrol hapı? Bildiğim kadarıyla 20 gün gibi bir süre kullanılması gereken ilaç olmalıydı."

"Bildiğini kendine sakla güzelim. Bu yurtdışından getirildi özel ve kesin etkili. " Dedi.

Uzattığı su dolu bardağı elime alıp içinden bir ilaç çıkarıp ağzıma attım. Gebe kalmak isteyen de kimdi aman Allah korusun.

3 haftanın sonunda hala evden kapıya bile çıkamamıştım. Ateş gündüz şirkete akşam eve geliyordu. Ve bu saçma karı koca hayatı günden güne üzerime çöküyordu.

SIYAH KELEBEK ♧İKİ AŞK♧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin