Následující ráno se Grace probudila hrozně brzo a už nemohla zabrat. Tak se rozhodla, že si zapne ke snídani MTV a pak uvidí.
Šla do kuchyně, vyndala si misku a nasypala do ní lupínky. Zalila si to mlékem, dala na stůl a šla pro televizní ovladač. Naladila příslušnou stanici a sedla si ke stolu.
"5 Seconds Of Summer mají přestávku po turné a přijali naše pozvání do ranní talkshow! Zrovna teď je máme vedle sebe. Ahoj kluci!", začala moderátorka v televizi a Grace zapomněla jíst.
"Ahoj.", odpověděli všichni se širokými úsměvy. Grace se podívala pozorněji a všimla si, že jsou všichni velice vyčerpaní.
"Jak se vede? Luku a Calume, prý vás viděli s nějakými děvčaty, je to vážné?", zeptala se moderátorka Mandy.
"U mě to vážné není. S tou co mě viděli, mám jinde jinou.", usmál se záhadně Calum. Mandy kývla a podala mikrofon Lukovi.
"No, jak to říct. Ta moje 'dívka' byla moje sestřenice.", podíval se na Mandy, která se najednou strašně rozesmála.
"Dobře a co vy kluci? Michaele, ve spojitosti s tebou jsem o žádné dívce dlouho neslyšela?", dotázala se Mandy Michaela a ten jí vytrhl mikrofon z ruky.
"Já holky nepotřebuju. Mám pizzu a to mi stačí. Navíc, když jsem naposledy měl něco s holkou, tak ta se s tím nechutně vytahovala a fanynky pak byly naštvané. A fanynky jsou pro mě zatím důležitější než vztah.". Michael ještě chvíli přemýšlel jestli řekl všechno a pak podal mikrofon zpět Mandy.
"No a nakonec Ashton. Co ty a nějaká slečna? Omlouvám se, že se vás všech takhle ptám, ale na twitteru se měly fanynky možnost zeptat na cokoliv a ptaly se na tohle. Tak Ashtone?", usmála se Mandy na Ashtona. (Co se na něj zubíš, nádhero? pomyslela si Grace)
"Hm? Pardon, nevnímal jsem.", řekl rozpačitě Ashton a podíval se do země. Mandy mu zopakovala otázku a na závěr dodala: "Snad ses nezamiloval? Proto nevnímáš?" a rozesmála se. Ashton se na ni rozhořčeně podíval.
"Nezamiloval. A i kdyby jo, tak tady do tý stupidní televize to neřeknu. Dejte mi všichni pokoj!", vytrhl si sluchátko z ucha a port zpoza kalhot a všechno to hodil na gauč. Potom nasupeně odešel.
V televizní místnosti i u Grace doma bylo absolutní ticho. Ještě nikdo nikdy neviděl Ashtona naštvaného. On byl sluníčko kapely. A teď? Něco se muselo stát.
"No.. Tak si dáme klip od Fall Out Boy..", řikala zrovna roztřesená Mandy, když Grace vypínala televizi.
Za deset minut už byla převlečená a běžela ke studiu MTV. Vůbec nevěděla proč, ale měla pocit, že tam musí. Přibíhala zezadu a viděla, jak tam někdo sedí, zády k ní. Byla nervózní, protože nevěděla kdo to je, ale sebrala všechny zbytky odvahy, co jí ještě zbyly a šla k němu.
"Ehm.. Promiň?", zašeptala. Otočil hlavou.
Moc vám děkuju, že to čtete! Tenhle příběh mě hrozně baví a vy mě inspirujete :) Hlasujte, komentujte, jste nejlepší :)) A omlouvám se, že mi to trvalo tak dlouho, ale moc jsem tenhle týden nestíhala. xxx
ČTEŠ
Chocolate Milk Party | a.i. /cz/
FanfictionAustralanka Grace jde po koncertě do klubu, kde vznikne problém a jí hrozí nebezpečí. Někdo ji však zachrání. Ona neví, kdo to je, ale postupně tomu přichází na kloub, až s tím záhadným začne veřejně chodit. Tím její problémy ale teprve začínají.