Vítej

1K 85 2
                                    

"Kde to jsme?", zeptala se Grace, když Ashton zamkl dveře. Rozhlížela se kolem, ale nic ve tmě neviděla.

"Promiň.", řekl Ashton a rozsvítil. Byla tam křesla a gauč, televize, playstationy, postele, kuchyň i koupelna. "Sem se chodíme schovávat, když máme všeho dost. Ještě nikdo jiný kromě nás tu nebyl.", vysvětloval Ashton a šel do lednice. "Dáš si něco k pití? Máme tu pivo, colu, víno.. Taky ti můžu udělat kafe nebo čaj."

"Kafe jsem cestou někde ztratila a na jiné ani nemám chuť. Pivo prosím.", usmála se na něj Grace a Ashton vykulil oči. "Co je? Nikdy jsi neviděl, aby holka pila pivo?", rozesmála se.

"To jo, ale ne celou flašku.", zasmál se i Ashton a hodil po Grace lahví s pivem.

"Bacha! Chceš mě zabít?", vyděsila se Grace.

"To bych nerad.", řekl potichu Ashton a sklonil se pro okurku.

"Hahaha, to bych se teda divil!" "No, to já taky, ale třeba už mu ruka nestačila, chachacha.", ozývalo se za zadními dveřmi, kterých si do teď Grace nevšimla. Najednou se otevřely a dovnitř vrazili dva řehtající se kluci.

"Kluci?", promluvil Ashton. Oba se najednou uklidnili. "Čemu se tam tlemíte?"

"Uhm, čau Ashi. Ničemu. Jenom. Ale nic.", řekl jeden z nich. Nestáli pod světlem, ale Grace ho poznala po hlase.

"Michaele?", zeptala se potichu. Otočil se k ní.

"Kámo, ona to asi neni prdel.", řekl směrem ke druhému z nich, ve kterém Grace poznala Caluma.

"Ahoj. Ty budeš Grace, viď?, popoběhl k ní Calum a objal ji.

"Uch, jo ahoj, to jsem já.", odpověděla přiškrcená Grace.

"Tys jí sem vzal?", obrátil se Michael na Ashtona, který jen pokrčil rameny.

"Běželi za náma novináři. Sorry, že jsem nechtěl, aby jí otravovali.", odpověděl mu Ashton naštvaně.

"Ale jo, nic neřikám, ale Luke nebude nadšenej. Víš, jak jsi mu vynadal, když si sem chtěl přivést tu holku.", pokračoval Michael a usmál se přitom na Grace, která mu úsměv oplatila.

"Jasný, ale on s ní po tejdnu skončil a já s Grace nechodim. Jsme jen kamarádi. Že jo, Grace?", zeptal se Ashton. Grace na sobě cítila šest očí a to jí nebylo zrovna příjemné. Navíc těch šest očí patřilo třem ze čtyř jejích oblíbených lidí.

"Jo. Jenom kámoši.", odpověděla potichu.

"No, tak v tom případě vítej.", ozvalo se ode dveří. Grace se ani nestihla otočit a kolem nío prošel Luke a netvářil se vůbec přátelsky.

Pardon, že mi to zas tak dlouho trvalo, ale moc jsem nestíhala a dostala jsem se sem až dneska. Příští týden jedu pryč, ale snad si stihnu nějaké díly nadepsat a přidat je, až budu někde v dohledu wifiny. Děkuju za 1.5k+ přečtení, jste skvělí! Hlasujte, komentujte a možná si i přečtěte další moje story, co píšu :D xxx

Chocolate Milk Party | a.i. /cz/Kde žijí příběhy. Začni objevovat