Grace ležela doma v posteli a dívala se na Hvězdy nám nepřály. Už potřetí tento týden. Zvonil jí telefon a ona ho vypnula. Věděla, že volal Ashton. Už potřetí tento týden. Grace se mu od incidentu s Lukem vyhýbala tak, že nevycházela z domu, kde byli novináři a nechodila ani na sociální sítě. Místo toho na dnešek pozvala svojí kamarádku Kate. Ta ji vždycky dokázala rozesmát a právě to, teď Grace potřebovala.
Dole zazvonil zvonek a za chvíli nahoru vyběhla kate a rozrazila dveře.
"Někdo tady potřebuje.. ČOKOLÁDOVOU TERAPII!", zařvala a s čokoládami po kapsách skočila do postele ke Grace.
"Jenom to ne!", rozesmála se Grace. "Potřebuju jen přijít na jiné myšlenky, ne přibrat 100 kilo."
"Na co to čumíš? Tahle situace nechce slaďárny od Greena, ale něco drsnějšího. Divergenci. Máš?"
Grace přikývla a ukázala na poličku s DVDčky."No ty snad spíš.", zatřásla Kate s Grace.
"Nespim, ne ne! Vždyť Tris bude teprve stříkat krev do misky.."
"Ne, to už se stalo před hodinou a půl, víš? Teď už bude konec. Ach jo. Chceš nakupovat online?", říkala páté přes deváté Kate.
"Uh já nevím, asi ne. Nemám prachy."
"No, ale máš mě. A kde jsem já, jsou peníze."
"Jak chceš..", zabručela Grace a moc se zatím nebavila.
"Hele, tahle mikina je super!", vykřikla najednou Kate. Dívala se na mikinu s nápisem ''''lol you're not ashton irwin''''
"Skvělá.", řekla rozmrzele Grace a odešla do koupelny."Zvonil ti telefon a byl to Ashton. Tak jsem to nezvedala. A promiň s tou mikinou, mě to nedošlo. Stejně nevím co se stalo..", vychrlila ze sebe Kate, když Grace vyšla z koupelny. Grace se k ní posadila a vyprávěla jí celý příběh i s komplikací jménem Luke.
"Ach.. No, ale ty přece miluješ Ashtona, nebo ne?", zeptala se po chvíli přemýšlení Kate.
"Jistě! Víš.. Já nevím. Musím si to ujasnit a proto se s nikým z kapely nemůžu vídat."
"Řeklas mu o tý vaší pauze?", zvedla Kate jedno obočí. Grace zavrtěla hlavou a vzala telefon do ruky.Pro: ASH <3: Bude lepší, když si dáme pauzu. Jenom pár dnů, dobře?
Od: ASH <3: Všechno vím a chápu to. Chybíš mi.OMLOUVÁM SE, ŽE TO TAK DLOUHO TRVALO, TUHLE ČÁST MÁM ULOŽENOU UŽ PŘES MĚSÍC, ALE NEVĚDĚLA JSEM, JESTLI POKRAČOVAT V PŘÍBĚHU NEBO NE, PROTOŽE JSEM ÚPLNĚ ZTRATILA ZÁJEM O 5SOS. UŽ JE TO TEDA DELŠÍ DOBU, ALE CHCI PRO VÁS TOHLE DOPSAT, AKORÁT NEMÁM NÁPADY, OMLOUVÁM SE. HLASUJTE, KOMENTUJTE, JSTE NEJLEPŠÍ :) XXX
ČTEŠ
Chocolate Milk Party | a.i. /cz/
FanfictionAustralanka Grace jde po koncertě do klubu, kde vznikne problém a jí hrozí nebezpečí. Někdo ji však zachrání. Ona neví, kdo to je, ale postupně tomu přichází na kloub, až s tím záhadným začne veřejně chodit. Tím její problémy ale teprve začínají.