To není moje krev.

963 77 1
                                    

"Grace? Vstávej! Vzbuď se! Grace!", třásl s Grace někdo. Otevřela oči a uviděla Ashtona. Po tváři mu tekly slzy.

"Promiň mi všechno!", vzlykal. Grace nic nechápala.

"Co bych ti měla projíjet? Stalo se snad něco?", zeptala se chraplavým hlasem Grace. "Kde to jsem? Co ty dvě?"

"Zatkla je policie. Unesly tě, aby ode mě dostaly peníze. Ale už je dobře.", Ashton jí dal pusu na tvář. Grace se pomalu zvedala a uvědomila si, že jí strašně bolí nohy. Když se na ně podívala, byly celé pokryté krví.

"Ty jsi zraněná?!", lekl se Ashton. Grace zavrtěla hlavou.

"Ne, nic mi není.. To ani není moje krev.", přemýšlela nahlas a nechápala, co se to sakra stalo.

*o pár hodin později*

"Zlato, je tu Ashton.", volal na Grace přes dveře táta.

"Pusť ho dál.", odpověděla mu Grace a už se otevřely dveře. Grace se rychle vymotala z postele a vrhla se mu kolem krku.

"Jak se cítíš?", zeptal se jí Ashton.

"Mnohem líp, i když pořád nevím, co se stalo.."

"Já pořádně taky ne. Jediné co vím je, že novináři zveřejnili naše fotky a ty holky se nám chtěly nějak pomstít a tak tě unesli a po mě chtěly milion výkupného. A pak mi zavolali, ale to já už byl na policii a tam lokalizovali jejich telefon, takže teď už jsi v bezpečí.", vyprávěl Ash všechno, co se dělo.

"Aha.. Já si toho moc nepamatuju teda..", řekla zamyšleně Grace.

"To nevadí. A omlouvám se ti za to, čemu jsem tě vystavil. Jestli budeš chtít raději soukromí a bezpečí, pochopím to.", sklopil Ashton oči. Grace nic neříkala a tak se na ní po chvíli zadíval.

"Já...", začala.

Omlouvám se ale strašně moc, že to trvalo tak dlouho, ale začala škola a já sháněla učebnice a všechno kolem, takže jsem vůbec nemyslela na tenhle příběh a na vás, ale je tu nový díl,. zase nudný, ale už se pomalu dostávám tak, kam chci :D Vydržte to se mnou a zatím komentujte, lajkujte :) xxx

Chocolate Milk Party | a.i. /cz/Kde žijí příběhy. Začni objevovat