Několik dalších dní se Grace a Ashton neviděli, pouze si párkrát napsali na facebooku. Grace se rozhodla, že radši nic neuspěchají, už takhle to byl moc fofr, když ještě před týdnem chtěli být "jen kamarádi".
*zvoní zvonek*
"Jdu tam!", zavolala Grace na rodiče, kteří seděli u televize.
"Přejete si?", stihla se zeptat, než jí někdo přetáhl pytel přes hlavu a odtáhl do auta.
O pár hodin později.
"Kontaktovalas ho?", to bylo to první, co Grace slyšela, když se probrala. Cestou asi musela omdlít z nedostatku vzduchu. teď už na hlavě pytel neměla, ale měla zavázanou pusu, ruce a nohy. Začala sebou šíleně házet.
"Jo, napsala jsem mu. Neházej sebou! Nechcem ti ublížit!", ozval se druhý hlas a z temnoty vystoupily dvě postavy. Obě byly nižší a až příliš hubená, podle Grace.
"Chmcvhuchm", začala říkat Grace, ale přes roubíkj jí nebylo rozumnět.
"Promiň, ale nemůžem ti ho sundat. Co kdybys začala křičet?", přistoupila k ní jedna postava a klekla si. "Je docela hezká, už vim co na ní má."
"Od toho tu nejsme. Chci jenom prachy, aby se to všechno vyřešilo.", řekla druhá a odešla zpátky k počítači.
"Diano! Odpověděl!", zavolala na tu, co klečela u Grace, Dianu. Ta okamžitě odběhla k pořítači a nahlas přečetla, co přišlo.
"Grace nic neudělala, pusťte ji! Co chcete? Och, jak sladké. Tvůj chlapec se tě zastává.", zakrákorala Diana. Grace sebou přestala házet. Tady jde o Ashtona?
"Chuhcmchcucm!", vyrážela ze sebe zvuky, jak nejhlasitěji mohla.
"Přestaň! Marie, udělej s ní něco!", řekla Diana. Marie k ní přišla a ránou do hlavy ji omráčila.
Omlouvám se, že to zas tak trvalo, ale jak jsem psala v Updatu, který je už pryč, tak jsem vůbec neměla nápad. Ten mě ale dneska v noci probudil, takže tady to je. Vím, že to je kratší díl, ale aspoň to napínavý bude na dýl :D Hlasujte, komentujte :)) xxx
ČTEŠ
Chocolate Milk Party | a.i. /cz/
FanfictionAustralanka Grace jde po koncertě do klubu, kde vznikne problém a jí hrozí nebezpečí. Někdo ji však zachrání. Ona neví, kdo to je, ale postupně tomu přichází na kloub, až s tím záhadným začne veřejně chodit. Tím její problémy ale teprve začínají.