"Jaks to jenom mohl tajit?", valila Grace oči na Luka, který seděl v gauči celý červený a díval se na zem.
"A co jsem asi měl dělat? Vybalit to na tebe? Nebo na Ashe? Já jsem opravdu rád, že vám to klape, ale prostě bych byl na jeho místě radši já.", odpověděl po chvíli.
Když se na Grace tváříval zle, sice jí to bolelo, ale zvládala. Teď když věděla pravdu, bylo to horší a taky trapnější.
"Já na to dneska nemám, jdu domů. Ashtone? Zavolám ti.", řekla nakonec Grace, šla do kuchyně políbit Ashtona na tvář a odešla z bytu. Venku se opřela o dveře a snažila se urovnat si myšlenky v hlavě, ale nešlo to. Byla příliš rozrušená. Na oči si nasadila sluneční brýle a venku rychle proběhla mezi reportéry do svého auta. Nastartovala a ujížděla pryč. Nevěděla kam jede, ale rozhodla se nezastavovat a tak se zastavila až za městem. V místech, kde ještě nikdy nebyla. Vystoupila a zjistila, že je u jezera. Seděl tam nějaký chlapec a Grace neměla náladu se teď s někým vybavovat a proto šla na druhou stranu.
"Grace?", ozvalo se za ní. Když se ohlédla, spatřila Luka.
"Co tu děláš? Sledoval jsi mě?
"Ne, teda.. Jo. Chci se omluvit.", sklopil oči Luke. Grace zavrtěla hlavou.
"A za co se chceš omlouvat? Za svoje city nemůžeš, já to respektuju, akorát potřebuju chvíli klidu.", otočila se a chtěla jít pryč, ale Luke k ní přiběhl a chytil ji za ruku. "Co děláš?"
Jakmile na něj otočila svůj obličej, Luke si ho přitáhl a jemně Grace políbil na rty. Grace byla nejdřív celá ztuhlá, ale nakonec začala spolupracovat. Pak si ale najednou uvědomila, co se to děje a rychle se odtáhla. Luke těžce oddechoval a tvářil se vyjeveně a tak se Grace rozhodla dát mu preventivní facku. Potom utekla do svého auta a odjela.
ČTEŠ
Chocolate Milk Party | a.i. /cz/
FanficAustralanka Grace jde po koncertě do klubu, kde vznikne problém a jí hrozí nebezpečí. Někdo ji však zachrání. Ona neví, kdo to je, ale postupně tomu přichází na kloub, až s tím záhadným začne veřejně chodit. Tím její problémy ale teprve začínají.