Celý koncert byl úžasný, že Grace ani nemohla uvěřit, že skončil. Měla pocit, že trval jenom pár minut a ne hodinu a půl. Luke si všimnul jejího transparentu a ukazoval ho Ashtonovi, který jí zamavál a pak se na ní občas podíval. Z toho byla Grace úplně vedle.
Když odcházela, ještě se jí nechtělo jít přímo domů a tak šla o pár ulic dál a zalezla do klubu Mahiki. Šla k baru a objednala si colu, kterou následně začala pít. Měla strašnou žízeň, protože několik hodin před začátkem koncertu nic nepila, aby nemusela jít na záchod. Vrátit se by totiž bylo těžší.
Pořád ale nemohla zapomenout na Ashtona. Jak se na ní usmál..
"Haló, slyšíš?", vrátil Grace do reality nějaký muský hlas. Vzhlédla k barmanovi, který na ni mluvil.
"Ano, omlouvám se, co jste říkal?", zeptala se ho. Barman ukázal přes rameno na nějaké kluky.
"Tohle máš od nich.", přisunul ke Grace skleničku čehosi zeleného. Grace se na to nedůvěřivě podívala.
"Co to je? Je v tom alkohol? Protože já ještě nemůžu pít.", podívala se na barmana. Ten zavrtěl hlavou.
"Ne, alkohol v tom neni, je to jenom šťáva ze stévie, kiwi a marakuji. Hosti si to vychvalují.", usmál se na Grace a odešel nalít vodku nějaké slečně, která seděla kousek dál.
Grace se opatrně napila a opravdu to bylo moc dobré. Všimla si, že jí kluci pořád sledují a tak se na ně nesměle usmála.
"Chutná ti?", ozvalo se za ní. Když se otočila, nikdo tam nebyl. Hm, to asi nebylo na mě, pomyslela si Grace. Pak měla takový nepříjemný pocit, jako že na ni někdo kouká a když se podívala tím směrem, seděl tam nějaký kluk v mikině s kapucí, ale jí si vůbec nevšímal.
"Ahoj, já jsem ti s kámošema objednal ten drink. Dobrej?", vlezl jí do zorného pole nějaký kluk. Byl to vysoký blondýn s modrýma očima a byl docela hezký.
"Jo, ujde to, děkuju vám, to jste nemuseli.", řekla mu Grace a začala se zvedat.
"Ale já už budu muset, tak ahoj.", rozloučila se a po zaplacení vyšla z klubu. Šla ulicí dolů.
"Ne tak rychle kočičko.", ozvalo se za ní. Otočila se a uviděla ty kluky, co jí koupili pití. Lekla se a začala utíkat.
"Nám neutečeš, jsme rychlejší než ty.", řvali za ní a slyšela, jak se chechtají. Pak slyšela dusot, jak se všichni rozeběhli. A za chvíli už jí někdo svalil na zem.
"My ti koupili drink a ty nám za to nic nedáš? To se mi nelíbí, kotě.", zašeptal jí do ucha jeden z nich a začal si rozepínat kalhoty.
"Počkejte, co to děláte kluci?!", ozvalo se zezhora ulice. Stál tam jejich kamarád, co na Grace mluvil u baru.
"Myslel jsem, že jsme jí to koupili, protože je hezká.", smutně se na své kamarády podíval a pak odešel.
"Debil.", povzdychl si slizoun a začal Grace olizovat obličej. Najednou ale odlétl. Grace se rozhlížela kolem dokola a viděla, jak všichni kluci postupně padají k zemi. Pak jí její záhadný zachránce pomohl na nohy a aniž by se představil nebo jí ukázal obličej, utekl.
Grace si stačila všimnout, že je to ten kluk z klubu, co seděl v rohu s kapucou na hlavě.
Teď jsem se trochu rozepsala, snad vás to neodradí :D Děkuju moc za každý komentář i vote, co mi dáte, pak mě to psaní baví víc, když vím, že to nědo čte :) xx
ČTEŠ
Chocolate Milk Party | a.i. /cz/
FanfictionAustralanka Grace jde po koncertě do klubu, kde vznikne problém a jí hrozí nebezpečí. Někdo ji však zachrání. Ona neví, kdo to je, ale postupně tomu přichází na kloub, až s tím záhadným začne veřejně chodit. Tím její problémy ale teprve začínají.