Luku?

717 77 4
                                    

*o pár měsíců později*

Grace seděla v Ashtonově bytě a dívala se na televizi s Lukem, který před chvílí přišel. Ještě ve dveřích se usmíval, ale jakmile si Grace všiml, úsměv se mu z tváře úplně vytratil. Ano, i po tolika měsících, kdy byl Ashtonův a Gracein vztah zveřejněn, z toho Luke nebyl nadšený. Ba naopak. Grace se zdálo, že ji každým setkáním má rád méně a méně (přestože ji očividně neměl rád nikdy). Grace to jako fanynku na jednu stranu mrzelo, ale na stranu druhou chodila s Ashtonem a Michael a Calum na ni byli strašně milí.

"Luku? Chceš na tu pizzu i rajčata nebo to můžu dneska udělat s kečupem?", ozval se z kuchyně Ash.

"Jak chceš. Klidně tam dej obojí.", odpověděl mu Luke. Ashton z kuchyně ještě něco odpověděl, ale co, tomu Grace nerozumněla. Podívala se na Luka, který se díval do telefonu.

"Můžu to přepnout?", zeptala se ho. Zavrtěl hlavou, že ne. "Stejně se nedíváš."

"Ale poslouchám to!", podíval se na Grace rozčíleně.

"Ashtone, promiň, ale už budu muset.", zvedla se z gauče a šla do kuchyně, aby zmatenému Ashtonovi dala pusu.

"Ale ta pizza...", začal větu. Grace zavrtěla hlavou.

"Michael ji určitě rád sní za mě, až přijde.", usmála se Grace a v momentě byla z bytu pryč.

"Proč se chováš jako blb, když je tu Grace?", zeptal se u večeře Calum Luka.

"Proč se o to tak staráš, od chvíle kdy jsi vešel?", odseknul mu Luke.

"No třeba proto, že když jsme sem přicházeli, tak jsme ji potkali a vypadala docela smutně.", řekl Michael.

"Prostě ji nemám rád.", odvětil Luke.

"Už od chvíle, cos ji poprvé uviděl? Zajímavý.", řekl naštvaně Ashton. "Mě to osobně taky bolí, když nemáš rád mojí holku."

"Hm."

*druhý den*

Luke: Chci ti něco říct.

Ashton: Za 10 minut v kavárně Sun?

Luke: Ok

"Posaď se. Chci ti vysvětlit celou tu věc s Grace.", uvítal Luke Ashtona. Ash se posadil a čekal, až Luke začne mluvit.

"Takže. Celá věc se má takhle. Není to, že bych Grace neměl rád. Mám jí rád.", začal Luke opatrně.

"Nechováš se tak."

"Počkej, to není všechno. Já jí mám strašně moc rád a hrozně se mi líbí. Proto se k ní chovám takhle. Patří k tobě, vy dva jste se hledali, nechci to nijak zkazit, protože jste perfektní pár.", Luke se díval z kavárny ven, zatímco proti němu seděl Ashton. Zmatený a nevěděl co má říct.

"Páni.", to bylo vše na co se zmohl.

"Luku?", ozvalo se ode dveří. Když se obrátili, stála tam Grace a nevěřícně se na oba dívala.

"Sakra..", zašeptal Luke.

Ahoj, jsem zpět, načerpala jsem inspiraci a znovu píšu :) Jsem ráda, že jste vydrželi a že jste se pořád všichni ptali, kdy budou další kapitoly, ale abych pravdu řekla, občas od psaní odrazovalo to, co jste psali. "To se nemělo stát" "Napiš to jinak" atd. Je to můj příběh a budu ho psát jak chci . Nelíbí se ti, nečti. Jednoduché. Ale halvně to byly hezké zprávy, za které chci poděkovat :) Takže lajkujte, komenujte, jste fakt skvělí! :)

Chocolate Milk Party | a.i. /cz/Kde žijí příběhy. Začni objevovat