Bylo to krásné.

1K 88 5
                                    

Od té chvíle, co přišel Luke, Grace nebylo zrovna příjemně. Choval se jako blb.

Grace teď seděla doma, sledovala televizi a říkala si, čím ho asi mohla tak vytočit, že jí neměl rád a ještě jí ani neviděl do obličeje. Bylo těžké vidět jednoho z jejích oblíbených lidí, tvářit se na ni takhle. Navíc, ani nevěděla proč. Zapípala jí zpráva.

Od: Ashton <3: Ahoj, nic si z Luka nedělej, on je prostě náladovej. Xxx

Pro: Ashton <3: Já vím, ale nechápu, co jsem mu provedla, aby se takhle choval..

Od: Ashton <3: Nic jsi mu neprovedla. Nechceš zítra někam jít? Vyzvednu tě :)

Pro: Ashton <3: Klidně.

Od: Ashton <3: V jednu u tebe před vchodem. Dobře?

Pro: Ashton <3: Dobře.

Další den se Grace začala brzy z rána připravovat na další procházku s Ashtonem. Na postel si hodila černé tílko s logem Nirvany a jednoduché džínové tříčtvrťáky. Na nohy si plánovala vzít svoje milované béžové konversky. Když se podívala na hodiny, bylo už 12 a ona běžela s napůl udělaným make-upem na oběd. Ten zhltla za pár minut a běžela si dodělat obličej. Přesně v jednu otevírala dveře od domu a zarazila se. Přímo před jejím obličejem byla kytice rudých růží a za ní se schovával Ashton.

"Pro nejkrásnější dívku.. A nejlepší kamarádku.", zrudnul Ashton. Grace si byla jisá, že je také červená jako rajče. Růže si od něj vzala a postavila je do vázy s vodou, kterou jí tam mamka chytře připravila. Pak se otočila a nesměle Ashtona objala. Ten ji okamžitě stiskl. Bylo to tak příjemné, že Grace ho nechtěla vůbec pustit. A měla vtíravý pocit, že on ji taky nechce nechat odejít z jeho sevření. Nakonec to ale musela udělat. Odtáhla se od něho, usmála se a zavřela dveře.

"Tak kam razíme, šéfíku?", zeptala se vesele, i když ji srdce pukalo na tisíce kousků.

"Překvapení.", odpověděl tajemně Ashton a mrkl na ni.

"Dobře.", odvětila a kus cesty šli mlčky.

"TADÁ!", zakřičel najednou Ashton až se Grace lekla. Za posledních 20 minut neřekl nikdo z nich jediné slovo. Rozhlédla se kolem a nic zvláštního neviděla.

"Co?", zeptala se. Ashton protočil oči v sloup a ukázal na dveře vedle nich.

"Restaurace Ash & Grace?", zeptala se Grace a vyvalila oči.

"Za to já nemůžu, nic jsem nekoupil, ale prostě jsem šel po městě a viděl tenhle název, tak mě napadlo, že sem prostě musíme!", vykřikl Ashton a táhl Grace za sebou do restaurace.

"Dobrý den, máme tu rezervovaný stůl.", řekl Ashton číšníkovi u dveří.

"Na jména?", zeptal se číšník.

"Irwinovi.", odpověděl s kamennou tváří Ashton. Uhm, Irwinovi, wow, pomyslela si Grace a sama pro sebe se usmála. Číšník je odvedl ke stolu v rohu a potom odešel.

"Já ale obědvala Ashtone..", napadlo najednou Grace.

"Tak si můžeme dát pizzu napůl?", navrhl Ashton. Grace přikývla.

"Páni.. Neříkalas, že jsi obědvala?", zeptal se se smíchem Ashton, když Grace dojídala osmý kousek společné pizzy.

"Vždyť taky jo. Nemůžu za to, že ty sis dal jenom pár kousků. Nenecháme to tady, ne?", rozvalila se Grace na židli a odkrkla si.

"Panebože, omlouvám se!", honem si zakryla ústa rukou, ale už bylo pozdě. Ashton se smál, div nespadl pod stůl.

"Zaplatím!", zevolal směrem k číšníkovi.

"Doprovodíš mě až ke dveřím?", ptala se po cestě Ashtona Grace.

"Jestli chceš..", odpověděl. Grace jen přikývla. Když se koutkem oka na Ashtona podívala, všimla si, že se usmívá.

"A jsme tu.", řekl najednou a opravdu. Stáli před jejími vchodovými dveřmi. "Děkuju ti za dnešní odpoledne Grace. Bylo to krásné.", usmál se Ashton. Grace mu také poděkovala a pak naproti němu stála a nevěděla, co říct nebo udělat.

"Tak já půjdu.", otočila se směrem ke dveřím.

"Počkej!", Ashton ji chytil za ruku a jedním pohybem ji otočil a přitáhl k sobě. Grace se dívala zblízka do jeho nádherných očí a zapomněla dýchat. Pak se Ashton lehce naklonil a políbil ji. Grace stálá pořád jako zkamenělá a nevěděla, co má dělat. Nakonec zavřela oči a pootevřela mu svá ústa. Cítila jeho teplý, přerývaný dech a cítila se tak krásně..

Juchuchů! První pusa, co říkáte? Byla dobrá? :D Další díl bude až přespříští týden, protože příští týden nebudu doma a nic jsem nepředepisovala. Hlasujte, komentujte, budu jenom ráda, jste skvělí :) xxx

Chocolate Milk Party | a.i. /cz/Kde žijí příběhy. Začni objevovat