Nezvládnu to.

1K 81 5
                                    

Grace si otřela zpocené dlaně o kalhoty a kráčela dál ke Kavárně Sun, kde se měla za pár minut sejít s Ashtonem. Byla nervózní, ale zároveň se hrozně těšila. Zabočila za roh a tam čekal. Odkašlala si a došla k němu.

"Ahoj.", řekla tiše. Ashton se otočil, usmál se a políbil ji na tvář.

"Ahoj kámoško.", štípl ji do tváře a se smíchem zamířil dovnitř kavárny.

Ještě se ani neusadili a už k nim mířila nějaká dívka.

"Ahoj, ty jsi Ashton? Ashton Irwin z 5SOS?", zeptala se a oči upírala na Ashtona.

"Ano, to jsem. A kdopak jsi ty, krásko?", usmál se na ní a Grace myslela, že jí bude chytat,. až bude omdlívat.

"Já jsem Parvati.", odpověděla. "Podepíšeš se mi?"

"Jistě, chceš i fotku?", zeptal se jí s úsměvem. Nadšeně přikývla a vytáhla telefon. Pak se otočila na Grace.

"Ty musíš být Grace Howlerová!", vykřikla a vrhla se jí kolem krku.

"Ano, to jsem. Ty mě znáš?", vyhrkla překvapeně Grace.

"No jistě! Tys mi dala naději, že i když jsem fanynka, můžu svoje oblíbence poznat a možná s nimi i chodit, já jsem totiž jedna z těch, co vám to přeje."

"My spolu ale nechodíme.", namítla Grace. Parvati se na ni podívala vědoucným pohledem.

"Jasně. teď ještě ne.", ještě jednou poděkovala Ashtonovi a odešla.

"Tak to bylo divný.", zamručela si Grace pro sebe. Ashton přikývl. Pak si objednali. Grace capuccino a Ashton latté. popíjeli v tichosti.

"Tak.. Nepůjdem se s tím projít? Stejně to máme v kelímkách.", navrhl Ashton. Grace se rovnou zvedla ze židle a vyšla z kavárny jako první, Ashton těsně za ní. Venku před kavárnou bylo asi tak tisíc lidí s kamerami a foťáky. Bleskali jí do obličeje, až Grace vůbec nic neviděla. Zavrávorala, ale Ashton ji zachytil. Nacpal se před ní, vzal ji za ruku a rychle ji vytáhl z davu.

"Teď poběž.", řekl a oba vyrazili, co nejrychleji až na konec ulice, kde Ashton vlezl do nějakého sklepa a Grace vtáhl za sebou.

Sice jsem slibovala na pátek, ale je sobota, takže to není zas tak moc po termínu :D Hlasujte, komentujte, teď to začne bejt teprve mazec! :D xxx Děkuju strašně moc za 1k+ přečtení, to je neuvěřitelný! :)

Chocolate Milk Party | a.i. /cz/Kde žijí příběhy. Začni objevovat