Cause my lips are chapped and fadded.
~~~3 dagen later~~~
Frank pov.Morgen hebben we een meeting met de band en producers en nog andere mensen. Het gaat de eerste dag zijn sinds ik gee gesproken heb. 3 dagen na hij me vertelde dat hij gay is. Ik heb er nog veel over na gedacht ook al probeerde ik van niet. Ik bedoel waarom heeft hij het vertelt waarom op die avond en was ik de eerste? Weten mikey en ray het al? Ugh zo veel vragen. Op dat moment krijg ik een berichtje. Ik bekijk mijn telefoon en zie dat het van gerard is. WHAT?! Ik begin heel rood te worden maar ook glimlach ik. Ik open het bericht op dit te zien staan. "Frank noodgeval ik heb je nodig binnen 20 min harmend bridge," zonder twijfelen sta ik recht en loop ik naar de deur. Shit frank een broek zou handig zijn. Zeg ik luid op tegen mezelf terwijl ik naar mijl blote benen kijk. Na 5 min sta ik weer aan de deur klaar voor te vertrekken. Harmend bridge... dat is de plek waar ik gee voor het eerst ontmoet heb..wat zou hij daar doen en misschien nog belangrijker wat is het noodgeval. Ik schud mijn hoofd en loop de deur uit. Ik kom beneden aan de stop steek mijn hand op en er stopt een taxi. "Harmend bridge graag." zeg ik met een zakelijke stem. De chauffeur knikt. Na 10 á 15 minuten lange rit kom ik aan bij de brug. Ik zie hem staan in een jeans en t-shirt. Hij moet vast koud hebben denk ik bij mezelf. Ik stap uit de auto, betaal de taxichauffeur en loop op gerard af. "Hey frank" hoor ik hem trillend zeggen. Zonder iets te zeggen loop ik op hem af en ga ik op de neus van zijn auto zitten. "Hey man. Wat was het nood geval.
Gerard pov.
Daar zat hij dan op de neus van mijn auto en daar stond ik. Nerveus te worden. Hij wist niet dat ik hem hier had gehaald om te zeggen dat ik hem leuk vond. "Eehhhm gee" hoor ik frank vragend zeggen. "Jhah uhg juist het noodgeval.." zei ik vlug zodat het niet ging opvallen dat ik nerveus was. "Frank kijk ehm ik wouw ehm weten.." ga ik zachtjes verder. "Ik wouw weten of je een keer iets wouw doen. Je weet wel ehgm met mij..." frank keek mij aan. Met zijn mooie grote gele ogen waar ik elke keer als ik er in kijk een kaart nodig heb omdat ik er in verdwaalt geraak. "Zoals twee mensen die elkaar leuk vinden." Zeg ik om de stilte te willen breken. Voor een 10 tal seconden is het stil. Frank kijkt me nog steeds aan. Ik breek het oogcontact door naar de grond te kijken. Ik weet totaal niet wat te doen. Ik kijk terug naar hem. En zie dat er een glimlach over zijn lippen rolt. Het maakt me blozen. Hij zet een stap dichter bij en in een fractie van een seconde voel ik zijn lippen op de mijne. Heel mijn binnenste gaat tekeer. Ik voel hoe frank zijn hand op mijn borst legt. Nu we daar zo voor een minuut staan voel ik mijn tong naar binnen gaan. Terwijl ik mijn hand door zijn haar wrijf gaan onze tongen dansen. Frank doet nog een stap dichter zodat er geen ruimte meer is tussen ons. Ik trek zachtjes terug. "Dat neem ik als een ja" ga ik zachtjes verder. Frank glimlacht.
Wow holy shit.
Ag ik wouw dat gewoon even zeggen.
JE LEEST
Frerard. (Nl) I cant help but to hear an exchange of words.
FanfictionFrerard word real. Maar wanneer ze samen zijn en het geheim moeten houden van iedereen kan het mis gaan en dat weten ze. (Nederlands) dit is mijn eerste fanfic so don't judge. Ga gewoon het eerste hoofdstuk lezen🙃😉