Deel 8

51 0 1
                                    

Gerard pov

Ik open mijn ogen heel traag want de zon schijnt hard op mijn bed en mijn gezicht. Dan beginnen de herinneringen terug te komen en weer schiet frank me te binnen. HOLY SHIT ik ga in een grote ruk recht zitten maar dat was een slecht plan want mijn hoofd stond letterlijk op het punt van exploderen. "Hoe ben ik hier geraakt??" Denk ik luidop. Ik check mijn gsm om een spoor te zoeken. 1 gemiste oproep 3 berichten. De gemiste oproep was van ray waarschijnlijk over zijn gitaar die vermaakt moet worden. Bericht 1 was van mijn ma die vroeg of ik kwam eten. En de twee andere waren van mikey. Hey gee je weet waarschijnlijk niets meer van gisteren dus ik ga het voor he op een rijtje zetten. Ik heb jou en frank deze morgen in de inkom van je appartement gevonden jou in een diepe slaap en frank... wel ik vond frank in een plas van bloed dus ik heb hem naar het ziekenhuis bij de haven gebracht. Hij leeft nog. Ga hem anders opzoeken. Bye. WHAT THE HELL. Ik spring mijn bed uit en met bonkende koppijn trek ik kleren aan en strompel naar benden. Ik neem een tas, maak koffie en eet vlug een appel. Vlug spring ik de auto in en bel ik mikey op de speaker. "Hey bro bedankt voor je bericht." "Hey man ja geen probleem. Ben je op weg naar het ziekenhuis?" "Ja weet jij welke kamer het is?" Antwoorde ik. "Ik denk 306." Verzekerde mikey me. "Oke thanks" zegt ik. "Zeg wat was je eigenlijk aan het doen met frank." Vroeg hij. Ik werd nerveus want mikey wist nog niet dat ik iets had met frank of zelfs niet dat ik gay ben. "Uuhhmm gewoon opstap." Antwoord ik hem." "Agg oke maar ik moet gaan." "Okay bye man" fieuwww. Ik kom aan bij het ziekenhuis en ga naar boven naar kamer 306. De deur was open maar toch klopte ik. "Kom maar binnen." Hoor ik een vrouwlijke stem  en ik ga naar binnen. NIk kijk neer op frank die nog slaapt en zie zijn ma naast hem op bed zitten.

Frerard. (Nl) I cant help but to hear an exchange of words. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu