Dont u breath for me.
Frank pov
Zijn glimlach maakt mijn binnenste helemaal tekeer gaan. "Kom, voor we te laat zijn." Zeg ik vlug om te voorkomen dat ik rood word. "Wat gaan we dan doen als we niet te laat mogen zijn?" Vraagt gee terwijl hij heen en weer wiebelt. Ik neem hem bij de arm en begin te lopen. "Wel als eerste gaan we gaan eten waar je btw veel te overdressed voor bent dus dat gaan we eerst doen." Hij kijkt bij mijn woorden naar zijn pak en dan naar mijn jeans en trui. Hij knikt en grinnikt. "Dan heb ik nog een verrassing" ga ik verder terwijl ik hem knipoog. Gee kijkt me vragend en grijzend aan. Ik moet er van lachen. Samen wandelen we naar zijn auto en rijden we terug naar zijn huis. Onderweg praten we een beetje over koetjes en kalfjes. We komen aan bij zijn appartement en ik zie een te koop bordje gangen en vroeg er naar. "De buurman heeft blijkbaar iets tegen mij." Zegt gerard "en het word toch tijd voor wat groters." Gaat hij verder. Ik zit op zijn bed terwijl gee hem omkleed in de badkamer. Ik ga er plat op liggen. "Arggf zo zacht." Komt er over mijn lippen. Gerard komt zonder t-shirt de kamer binnen en glimlacht naar me. "Ik weet het. Misschien als je geluk hebt mag jij er ook een keer in slapen." Zegt hij met een knipoog. Ik zit recht en kijk hem met lust aan. Ik buig voorover om hem te zoenen maar hij draait weg met een fake gemene lach en loopt terug de badkamer in. "Urggg. You are so evil." Zeg ik uit lichte frustratie. Na een minuut of 2 komt hij terug naar buiten met een gewone zwarte jeans een donker groene shirt met een random trui over. Hij kijkt vragend naar mij, ik knik en we stappen het appartement terug uit. We besluiten de auto thuis te laten en te wandelen. We komen aan bij een soort mexicaans italiaanse foodtruck. Ik kijk naar gerard en zie deze grote glimlach op zijn gezicht met zijn kleine tandjes. Blijkbaar stond ik te staren want hij tikte me op mijn schouder en wreef over zijn lip. "In wat heb je zin?" Vraagt gee. Ik schud mijn hoofd en kijk hem met een grijns aan. In jou. Denk ik maar dat zeg ik natuurlijk niet. "Eehm misschien een taco." "Jij?" " ik weet het niet. Sta jij op het menu?" Zegt hij met een grijns ik begin helemaal rood te worden. "Misschien." Zeg ik op een speelse sarcastische toon.
Gerard pov.
Holy fuck gee. Wa denk je nu. Waar zaten je gedachten. Urrggggggg. "Misschien." Hoor ik frank zeggen. Omfg...Ik glimlach. Frank glimlacht. We bestellen en we gaan op een bankje zitten in kleermakerszit en naar elkaar gericht zodat we in elkaars ogen kunnen kijken. Even is het stil tot ik frank iets hoor mompelen. Ik vraag wat er is. "Mijn ma heeft een brief gestuurt..." zegt hij verlegen. Ik kijk op van mijn taco met een bange en verwarde blik. Ik wist namelijk dat zijn ma super hard tegen het feit dat frank bi is is. Ik probeer mijn hoofd koel te houden door "wat stond er in?" Te antwoorden. "Dat ik terug naar huis moest komen en dat ze mijn 'fout' wil oplossen." Zegt hij. Ik kijk hem aan. Holy crap wat als hij weg gaat dan sta ik hier. Op een of andere manier wist frank wat er ik mijn hoofd omgaat want hij keek me mat een lach aan en zei:" Maak je maar geen zorgen ik ga daar nooit meer terug." Zijn woorden maakte mij opgelucht zuchten. We hebben gedaan met eten en gooien ons afval in de vuilnis bak. "Wat nu?" Vraag ik frank al wiebelend. "Dat is een verassing." Op het moment van zijn woorden gaat er een bieper af in zijn zak. "Shit" hoor ik hem zeggen. Waar na dit volgt: " ag laat maar jij bent belangrijker." Ik begin helemaal te blozen. "Oh." Zeg ik terwijl ik mijn hand op mijn borst leg "ik wist niet dat frankie zo lief was." En ik knijp in zijn wangen wat ik weet dat hij haat als ik dat doe. Hij probeert te glimlachen maar ik zie hem een beetje nerveus zijn. Ik laat het voor wat het is en volg hem naar onze volgende bestemming.
Omfg frankie is zooooo cuteeeeee agfoskdjzldbz. Of is dag wat ik jullie wil wijs maken. Moehahahahah.
Bye bye
JE LEEST
Frerard. (Nl) I cant help but to hear an exchange of words.
FanfictionFrerard word real. Maar wanneer ze samen zijn en het geheim moeten houden van iedereen kan het mis gaan en dat weten ze. (Nederlands) dit is mijn eerste fanfic so don't judge. Ga gewoon het eerste hoofdstuk lezen🙃😉