If i crash on the couch can i sleep in my clothes.
Frank pov.
Ik kan het echt niet geloven. Gerard fucking way. Ik had gedacht dat ik hem ging uit vragen. "Ja" zeg ik hem terug. Zijn glimlach word groter en ik begin te blozen. "was niet slecht voor je eerste zoen." zeg ik hem met een knipoog. Ik zie hem rood worden en ik lach hem toe. "Morgen 17.30 mijn huis." Laat mij de date plannen aangezien jij al je moed bij elkaar geraapt hebt voor mij te vragen. " gerard knikt en ik wandel terug weg. "Frank!" Hoor ik gee roepen. Ik draai me om als teken dat hij kan verder gaan met zijn zin. "Wil je het geheim houden? Of toch tot ik het mikey vertel." Gaat hij verder. "Tuurlijk." Ik draai me terug om. Er gaat van alles door mijn hoofd. Mijn tanden komen bloot van een lach en ik steek mij hand weer uit voor een taxi.
Toen ik terug thuis kwam deed ik mijn brievenbus open om daar een hoop fanmail, rekening en een grote bruine envelop te vinden. Ik kijk er even naar en ga naar binnen. Ik gooi mijn sleutels op de keukentafel, doe mijn jas af en duik de zetel in. Ik kijk op mijn gsm en zie dat het nog maar 21.48 is dus ik begin de brieven open te doen. Ik kom aan bij de laatste brief. De grote bruine envelop. Voor frankie wenkie. Ik word helemaal rood en bang er is maar één persoon die me ooit zo genoemd heeft. Ik open de envelop. Er zit een brief in en een document. Ik open de brief en begin te lezen. "Hay frankie hoe gaat het er mee. Stop met zo dom te doen en kom terug naar huis we gaan je fout oplossen en dan kan je opnieuw beginnen. Vul even deze documenten in zodat die onnozele 10 meter afstand regel niet meer geld. Liefs mama." Oooghtgekdoddb ik wil wel in de grond zakken. HOE DAN hoe komt dat mens aan mij adres?! Omg wat als ze komt opdagen. Ik ga niet meer terug. NEE arghgg ik weet niet wat te doen.~~~volgende dag~~~
Gerard pov.Ik ben net thuis van appartement jagen en zie dat her 14.26 is. Nog maar een uur voor ons afspraakje. Ik bloos bij de gedachte. Ik besluit me klaar te maken en loop de badkamer binnen. Ik ga der de douche staan draai de kraan aan en trek mijn rug terug van het verschot van het koude water op mijn lichaam. Ik kijk naar de witte douchevloer en zie dat het water dat van me af komt rood is. Ik frons en dan door een prikkelend gevoel ik mijn schouderblad en herinner ik mij het bierflesje dat daar terecht kwam zo een 4 dagen geleden terecht kwam. Ik kwam uit de douche en probeerde mijn vinger waar er een zalf op lag op de wonde te leggen. Toen ik uiteindelijk mijn kleren aanhad en zag dat ik binnen 5 minuten moest vertrekken begon ik het pas door te hebben hoe dit zou kunnen aflopen. Ik ging nog even neer zitten om niet te gaan flippen. "Okay gee tijd om te vertrekken." Zeg ik luidop. Ik loop naar beneden de lobby uit en de garage binnen. "Bliep bliep" en ik ga de auto in. Na ongeveer 5 minuten gereden te hebben kom ik aan in de buurt waar frank woont. Ik parkeer en zie hem aan de overkant van de straat staan. Hij ziet mij en steekt een hand in de lucht om hallo te zeggen. Ik zwaai terug. "Ugh hij ziet er zooo cute uit" zeg ik terwijl ik de straat over steek. "Shit zou iemand dat gehoord hebben" ga ik verder. Ik zie frank lachen dus waarschijnlijk wel. Ik kom bij hem aan "jij mag er ook wel zijn" zegt hij. Ik kijk naar de grond en begin rood te worden. Ik zie dat frank even links en rechts kijkt. Hij duwt met zijn wijsvinger mijn hoofd naar boven dan voel ik zijn zachte lippen op de mijne rusten. Ik glimlach.
Weer het einde van een hoofdstuk
Oeps..
JE LEEST
Frerard. (Nl) I cant help but to hear an exchange of words.
FanfictionFrerard word real. Maar wanneer ze samen zijn en het geheim moeten houden van iedereen kan het mis gaan en dat weten ze. (Nederlands) dit is mijn eerste fanfic so don't judge. Ga gewoon het eerste hoofdstuk lezen🙃😉