Frank pov
Shit. En ik loop op hem af. Ik schud zijn lichaam en sla zachtjes op zijn kaak. Als hij na een tijdje nog altijd niets bewogen heeft hoor ik braaksel naar boven komen. Ik flip helemaal en ik weet niet wat te doen. Tot het kots in zijn mond zit hoor ik hem stikken vlug draai ik hem op zijn zij zo dat de zure vloeistof op de grond terecht komt. Hij komt bij kijkt me aan en zegt:"hey cutie" ik glimlach en draag hem verder in mijn armen zoals een net gehuwd koppel. We staan in de inkomhal van zijn appartement en horen twee mensen ruzie maken of ik toch want gee is in slaap gevallen. Ik zet gerard op de grond en ga er op af om te kijken of ik kan helpen. De eene is een grote zware man ongeveer in de 40 met overal tattoos en piercings, kaal en is helemaal in het zwart gekleed. De andere is een hele magere lange man met in de gel gestoken bruin haar ongeveer 25 jaar. Ik versta niet wat ze zeggen ik denk dat het een soort Zweeds is. Ik roep. "Hey waar over maken jullie ruzie!" De grote man komt op mij afgestrompeld en zegt:" zijn jou zaken niet fagot." Zijn mond ruikt zuur een naar alcohol. Ik kijk om naar gerard. Wetend dat ik er spijt van ga krijgen antwoord ik terug naar de grote man. "En wat dan nog als ik gay ben ik ben tenminste geen grote lelijke dronken asshole" "damn frank kon je echt met niets beter op komen" denk ik in mijzelf. De dunne man komt recht van op de grond en kijkt me boos aan. " "Zo praat je niet tegen mij" zegt hij half rechtstaand. "Ik had het tegen mister asshole hier!" Roep ik hem aan "bemoei je niet!" Roept ook de grote man. De dunne man valt terug neer op de grond en begint direct te snurken. "Jij ook bemoei je er niet mee!" Zegt de grote man terwijl zijn speeksel op mijn gezicht vliegt. Ik veeg het af en zet een grove mond op en zeg" fuck off man ga iemand van je eigen grote zoeken!" Op dat moment voel ik de grote man zijn vuist mijn gezicht verbouwen door op mijn kaak te slaan. Een overwelving van pijn gaat er door mijn hoofd waneer hij me daarna ook op mijn neus slaat en ik daar door tegen de muur aan vlieg. Ik pak vlug voor de grote man mij weer iets kan aandoen een leeg bierflesje dat naast mij ligt als bescherming. De grote man stapt terug mijn richting uit en ik smijt het bierflesje recht tegen zijn knie waar door hij een kreet van pijn laat ontsnappen. Ik probeer terug recht te staan en bescherming te gaan zoeken achter een deur. Helaas ben ik niet snel genoeg en grijpt de grote man mij bij mijn kraag en smijt mij terug op de grond in de glasscherven en begint mij te schoppen in mijn zij. Alles werd zwart.
Sorry dag het lang geduurd heeft voor een nieuw hoofdstuk.
Bye
JE LEEST
Frerard. (Nl) I cant help but to hear an exchange of words.
FanfictionFrerard word real. Maar wanneer ze samen zijn en het geheim moeten houden van iedereen kan het mis gaan en dat weten ze. (Nederlands) dit is mijn eerste fanfic so don't judge. Ga gewoon het eerste hoofdstuk lezen🙃😉