And i miss you so far.
Gerard pov
Ik sta stokstijf frank en zijn ma aan testaren. "Gerard blij je terug te zien." Zegt ze met een scherpe stem en een beetje sarcasme. "Hey mevrouw iero ook leuk jou terug te zien." Zei ik met een bitchface. "Ik had het al kunnen denken dat het jou schuld zou zijn dat mijn baby in het ziekenhuis ligt." Zegt mvr iero hoofd schuddend. Ik sta daar gewoon stokstijf naar frank zijn op en neer gaande buik te kijken. Me zelf verzekeren dat hij nog leeft. Er begint een traan in me oog te vormen. "Wel ik ga maar eens. Als hij wakker is zeg hem dan dat hij belt." Ik knik ze staat recht en ziet de traan. PETSSS! Prikkelende pijn gaat door mijn kaak en ik zie mvr iero mij boos en teleurgesteld aan kijken. Ik sta daar over mijn kaak te wrijven haar aanstarend in angst. "Jij vuile homo. Mijn frankie is NIET gay. Jij hebt hem zo gemaakt!!" Roept ze met trillingen in haar oude stem. "Hij was al homo voor dat wij een item waren!" Roep ik terug met een traan die mijn oog ontsnapt. Hoe hard ik maar ook probeer ze binnen te houden blijf ik haar dood aan kijken. "Gay is een zonde tegen over god!" Zegt ze. "God houd van ons allemaal. Maakt niet uit wie of wat je bent. Het zijn mensen zoals jij de het een zonde maken!" Antwoord ik. "Het was toen hij jou voor het eerst zag dat hij uit de kast kwam" "het is jouw fucking schuld" roept mvr iero. Ik sta stokstijf verbaast naar frank zijn lichaam te kijken. Een traan ontsnapt wederom mijn oog. "Lafaard" zegt ze voor ze weg stormt uit de kamer. Ik ga op een stoel naast frank zitten en tranen rollen over mijn wangen maar er komt geen geluid uit mijn mond. Is het echt mijn schuld?......
Sorry dat het zo lang geduurd heeft voor een nieuw hoofdstuk.
JE LEEST
Frerard. (Nl) I cant help but to hear an exchange of words.
FanfictionFrerard word real. Maar wanneer ze samen zijn en het geheim moeten houden van iedereen kan het mis gaan en dat weten ze. (Nederlands) dit is mijn eerste fanfic so don't judge. Ga gewoon het eerste hoofdstuk lezen🙃😉