I would drive t'ill the end with u.
Gerard pov
Ik ben net terug thuis van het afspraakje met frank en met een super diepe zucht val ik neer op mijn zijde zacht bed. Ik kijk naast me alsof ik daar iets mis. Na een tijdje val ik in een diepe strans en dan ook in slaap.
~~~6 dagen later~~~
Text:
F: spreken we om 19 uur af aan jou appartement?
G: sgoed. Heb jij de tickets?
F: jha ik moet ze nog afprinten.
G: oke maar ze niet vergeten e.
F: stress kip.
G: ha ha kzie je straks.
F:byeJezus ik ben geen stress kip. Toch? Whatever zo lang hij de tickets maar mee heeft. Ik stap de douche die ik al een tijdje aan heb zodat ik het koude water niet moet trotseren in. Ik doe de grote van een duim shampoo op mijn hand en was mijn haar. Ik voelde de shampoo steken in de wonde in mijn schouderblad. Na een 10 tal minuten stap ik de douche uit proper en fris en klaar voor naar system of a down te gaan. (De band van het concert) ii krijg een bericht van frank dat hij beneden staat. Ik loop de straat op maar zie hem nergens. "FRANK." Roep ik. "Pisssstttt." Hoor ik stilletjes achter mij. Ik draaide mijn hoofd. "Frank." Fluisterde ik terug. "Ppppiisssttttg." Hoor ik terug maar nu een beetje luider. Ik stap op het geluid af. Na nog een paar keer rond gedraaid te hebben. Begin ik te zingen. "Gravity..... "opeens hoor ik een zacht stemmetje " don't mean that much to me." Ik glimlach super hard en ga op het geluid af en zing verder. "Im who ive got to be." Dan hoor ik weer frank zingen "these pigs are after me." Dan zeggen we op het zelfde moment "after you." Ik hoor zijn stem van achter mij dus draai ik me in 1 grote schok naar achter en zie hem daar staan met zijn grote gele ogen. Hij stapt op me af en geeft me een zoen. Ik trek terug en wijs naar mijn horloge met een knikkend hoofd loopt frank naast me naar de concert zaal. We komen daar aan frank heeft de tickets af en we gaan naar binnen. Het eerste wat we doen is drank halen.
Frank pov.
Het concert was awesome gerard en ik heb veel gedanst en we zijn kapot. Gee is super dronken dus ik wandel samen met hem naar zijn appartement. "Frankie?" Zegt hij al bijna struikelend. "Wat is er?" Vraag ik hem. "Weetje ik ben nog maagd." Zegt hij al gierend en lachend "dat is heel grappig" antwoord ik terug naar hem sarcastisch. Dan gaat hij voor mijn neus stil staan en zegt: "ik denk dat ik verliefd aan het worden ben op jou." Ik ben stil en geschokt. "Oh nee fuck ik mocht dat niet zeggen zeker." En begint door te wandelen. Ik sta daar even na te denken. Tuurlijk vind ik hem ook leuk maar we daten nog maar een week of zo iets en hoe moet ik van hem houden als niemand weet dat we samen zijn of zelfs dat gerard gay is. Ik schud mijn hoofd wakker van mijn gedachten en zie gee daar doodstil op de grond liggen.
Weer een einde van een hoofdstuk jezus. En ik was bulletproof heart aan het luisteren dus ik moest wel.
Bye
569 woorden
JE LEEST
Frerard. (Nl) I cant help but to hear an exchange of words.
FanficFrerard word real. Maar wanneer ze samen zijn en het geheim moeten houden van iedereen kan het mis gaan en dat weten ze. (Nederlands) dit is mijn eerste fanfic so don't judge. Ga gewoon het eerste hoofdstuk lezen🙃😉