Deel 5

60 2 0
                                    

We're just two lost souls swimming in a fishbowl.

Frank pov

Na een kwartier stappen kwamen we aan bij een old school bioscoop. Gisteren heb ik gebeld naar hier om te vragen of ze scarface* wouden spelen.
*(say hello to my litle friend) het is gerard zijn lievelings film. Ook vertelde ik hun dat het onze eerste dat was. Tuurlijk zeiden ze ja en hadden we de zaal voor ons zelf. Toen ik het hem vertelde wat we hier gingen doen sprong hij in mijn armen van blijdschap en gaf mij een zoen op mijn wang. Samen lopen we naar binnen ik zie iemand aan de balie staan en herken haar van het videogesprek die we hadden. Ik steek mijn hand uit om te tonen dat we er zijn en dag de film mag beginnen. We halen popcorn en een drankje en gaan relaxed in de zaal zitten. (De film begint) "dankje." Hoor ik gerard die naast me zit zeggen. Ik kijk hem in zijn ogen en buig voorover voor een kus. Hij werkt mee en daar zitten we dan voor een halve minuut voor ik langzaam weg trek en er een glimlach over onze lippen rolt. Ik kijk terug naar het scherm en voel na een kwartier ongeveer voel ik gee zijn hoofd op mijn schouder ik kijk naar hem en pak zijn hand vast.

Gerard pov

De film was gedaan en we liepen hand in hand naar buiten. Toen we uiteindelijk een buiten stonden besloten we naar het parkje te wandelen. Als we daar aankomen bedank ik Frank voor de fantastische avond . " Ik wou gewoon dat het perfect was . " zegt hij. ik begin te blozen. "Daar ben je in geslaagd. "Zeg ik met een knipoog. Ik zie hem nu ook rood worden en een glimlach over zijn lippen rollen. Ik zet een stap dichterbij maar zie dat zijn glimlach veranderd in een triestige blik. "Het is je Ma hé? "Vraag ik bezorgd. Hij knikt en kijkt me aan. Ik hou oogcontact en zet dan een stap dichter . Ik zie hoe Frank er in meegaat en ook een stap dichter zet. Ik zet mijn lippen op die van hem en hij gaat met zijn hand door mijn haar. Ik leg mijn hand op zijn heup en trek hem dichterbij. Elke seconde begint de zoen harder en met meer lust te zijn. Op dit moment is er geen ruimte meer tussen ons en zit frank mijn nek te kussen. Ik neem terug contact met zijn lippen en voel hoe frank lichtjes in mijn lip bijt. Hij fluistert iets in mijn oor:"ik sta op het menu. Bestel de dagschotel". Ik grijns naar hem en begin zijn perfecte kaaklijn te zoen en zo terug op zijn zachte lippen. Na een tijdje verbreekt frank contact en doet een stap achteruit buigt zijn nek een beetje en kijkt me recht ik mijn ogen aan met een grijns. "Sorry ik ga niet slapen met iemand op de eerste date." Zeg ik in frustratie. Frank kijkt me met een pruil lipje aan. "Agrrr waarom doe je mij dit aan." Zeg ik speels. "Ook niet voor mij." Antwoord hij met een grijns. "Ga vlug voor ik me nog bedenk." Zeg ik en ik wijs naar de straat met mijn hoofd omlaag. "Oke ik bergrijp het. Ik zie je morgen wel" zegt hij en duwt nog een kusje op mijn wang en wandelt op een relaxed tempo weg van mij.

Ik probeer elke dag nieuw hoofdstuk maar ik ben aan het denken om een nieuw boek te schrijven over hoe fucked up onze maatschappij wel niet is. Enige tips.

600 woorden

Frerard. (Nl) I cant help but to hear an exchange of words. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu