Jumin's synsvinkel;
Luciel lagde på og jeg trykkede på en knap, "Alarm gul og alarm rød" Råbte jeg ind i mikrofonen "Javel boss" Lød en vagts stemme "Vi tager afsted med det samme, jeg samler min mænd" Lød en anden vagts stemme. Jeg nikkede og trykkede på en anden knap "Assistent Kang, kom ind på mit kontor" Der gik ikke lang tid før Jaehee bankede let på døren "Kom ind" Mumlede jeg. Hun kom ind og så på mig. "Hvad kan jeg gøre for dig mr. Kang?" "Nogen er brudt ind ved Yoosung" "Skal jeg ringe til politiet? Hvad er blevet stjålet?" "Nogen prøver også at komme ind til Luciel" Hun stoppede med at trykke på sin telefon og kiggede op med et nervøst blik. "Det er begyndt?" "Det er begyndt." "Jeg sender nogen hen for at hente Zen, og få ham til et sikkert sted. Jeg sørger også for nogen til V" "Mange tak, når det er ordnet burde vi også se at komme afsted" "Javel, mr. Han" Hun gik ud af døren imens hun snakkede i telefonen. Jeg sukkede og tog min frakke på. "Jeg kommer nu Elizabeth 3rd"
Hvis nogen vover at røre min smukke Elizabeth 3rd, ville de ikke trække vejret meget længe.
V's synsvinkel;
Min telefon ringede og jeg tog den hurtigt med et lille gab. "Det er V" Sagde jeg og gned i mine øjne.
"V? Det er Jaehee, hvor er du henne lige nu?" "Jeg er hjemme hos mig selv, hvordan har Jumin det?" "Han har det fint, V, men det er ikke vigtigt lige nu-" "Det er altid vigtigt at vide hvordan ens venner har det, hvordan har du det Jaehee?" "Jeg har det også fint, men hør på mig. Du skal blive hvor du er, vi sender nogen mennesker hen til dig. De fører dig hen til et sikkert sted og-" "Er det begyndt?" "Det er begyndt V" "Hm.. Okay jeg boliver her og venter tålmodigt" "Gør nu ikke noget dumt" "Det lover jeg, Jaehee. Pas på hinanden, okay?" "Okay." Hun lagde på og jeg lagde telefonen fra mig.
"Så hvor længe ville du stå der Rika uden at sige en lyd? Jeg er blind ikke døv" "Oh? Du vidste jeg var her og sagde alligevel ikke noget?" "De ville alligevel ikke kunne nå det" "Vi ved begge to det er løgn V" Jeg smilede blidt imens jeg hørte på hendes stemme.
Jeg har savnet hendes stemme.
"Du har altid været sådan en idiot, V" "Only fools fall for you, only fools do what I do" "I det mindste ved du det selv" Fnyste hun.
Zen's synsvinkel;
Jeg åbnede døren og så Jumin's mænd "Har du pakket alt det du skulle Zen?" Spurgte den ene. "Kun det højst nødvendige ikke sandt?" Mumlede jeg og viftede med en rygsæk. Jeg tog masken den sorte maske på så den dækkede min mund og næse. Jeg trak min hætte over hovedet og tog mine solbriller på. Jeg tog min rygsæk på ryggen, "Skal vi går de herrer?" Spurgte jeg. De nikkede og fulgte mig hen til en bil. Jeg lagde mærke til deres pistoler og skudsikre veste under jakkesættet. Et suk forlod mine læber.
De er klar til at stoppe den krig, en gang for alle.
//Heyh mennesker hvordan går det? Hvad synes I om kapitlet?//
YOU ARE READING
Mystic Messenger 3 - Disappeared
Teen Fiction"Det er som om tiden prøver at dræbe mig" "Det er som om noget er forandret" "Det er som om vi glider væk fra hinanden" To måneder er gået, livet er som altid. Bare med få ændringerne. Suzume og Haru skriver stadig sammen og mødes. Suzume prøver at...