Ingen's synvinkel;
Imens de hemmelige krigere var på vej imod huset hvor RFA medlemmerne var inde. Var der to andre personer også meget tæt på huset. Rika og Saeran er også på vej, de har på en eller anden måde undslippet vagterne. Rika var rasende, hun så nærmest rødt.
Saeran var ikke meget bedre, han var forvirret men rasende på samme tid.
De hemmelig krigere der var kommet, brød ind i huset.
"VI ER HER FOR AT STOPPE DET HER SHIT!" Råbte Wurst og skød op i loftet "Oh wow, helt roligt" Ted prøvede at berolige Wurst. "Hvad fanden? ACHOO!" Zen nyste omme i hjørnet.
"I er her, jeg troede I var væk for evigt" Yoosung fik tårere i øjnene. "IKke tættere på Yoosung" Sagde Smølf og pegede sin pistol mod ham. Suzume stillet sig ved siden af ham "Det kan du glemme blå håret bitch" Hvæsede hun.
"Hvad laver I her og hvor har i været?" Spurgte Jumin "Vi er kommet for at afslutte denne krig!" Råbte en af de andre hemmelige krigere.
"Det hjælper ikke at skyde alle og enhver, I bliver nødt til at tænke mere logisk" Forklarede Jaehee.
"Mystic Messenger har ødelagt vores liv!" "YEAH!"
"Vi advaret jer" Mindede Luciel jer om. "Hvad sker der, Luciel?" "Shh Haru, det skal nok gå""Det er lige meget nu, ikke sandt? For I ville alligevel ikke huske det her når I er døde" Nynnede en hemmelig kriger.
"Heyh! Heyh! Vi kan ikke dræbe dem! Jeg troede vi var på deres side!" Sagde Alina "Alina?" Sagde Haru og Suzume overrasket.
"Come on, Alina vær ikke så naiv" Sagde Smølf, "Selvfølgelig er vi ikke på deres side. Vi er hellere ikke på de andres side. Vi er på vores egen. Vi ville havde retfærdighed" "Det her ikke retfærdighed!" Hvæsede Alina.
"Kom nu Alina, vi kan godt lide dig. Du er ligesom os" Sagde Smølf, Alina kiggede længe på hende. Før hun sigtede med sin pistol imod Smølf "Jeg er ikke ligesom jer" Hvæsede hun. "Come on du ved ingen gang hvordan man bruger den ting" "Du viste mig hvordan, på et minut. Men det burde være nok, det sagde du selv. Desuden er den allerede ladt. Det skulle ikke være så svært" Brummede Alina. "Fint, gør det. I dare you"
De holdte en stirrekonkurrence før Alina sukkede og sænkede sin våben. "Vidste du ikke kunne" Grinede Ted "Jeg sagde vi ikke kunne stole på hende" Sukkede Wurst. "Det var trist, Alina. Jeg kunne så godt lide dig, men du har åbenbart valgt side. Og hvis du ikke er på min side. Er du på den forkerte side"
"Nu skal festen ikke blive alt for heftig uden os" Lød en ny stemme, alle kiggede mod stemmen og de så to velkendte ansigter i hoveddøren.
Saeran og Rika.
"Rika og Saeran, velkommen" Sagde V, "Oh shut it, V" Snerrede Rika. "Saeran gør noget med deres våben" "Javel" Han trykkede på en knap og alle tabte deres våben. "Saeran du er bedre end det her!" Råbte Luciel og så desperat på ham. Saeran kiggede koldt ind i hans tvillingbros øjne og sagde; "Nej, nej det er jeg ikke"
"I har ret, krigen skal slutte nu. Men tro ikke jeg ville give jer lov til at afslutte det. Jeg startede det her, det her er mit livsværk! Og I mennesker som har gemt jer i skyggerne som kujoner skal ikke tag mit mesterværk væk fra mig. DET ENESTE JEG HOLDER KÆRT, DET ER MIT, MIT OKAY?!"
"Rika.." Hviskede Yoosung.
"Bare husk det her V, det her er din skyld. Din kærlighed druknede mig og holdt mig i lænker. Det her er din skyld"
V smilede til hende, meget blidt."Og jeg ville gøre det hele igen, min elskede"
Hun fnyste og trykkede på en knap.
Hele huset eksploderet, alt blev til aske, møblerne, huset, menneskerne inde i det, minderne blev også til aske. Intet var tilbage end aske og endnu mere aske.
Og en bittersød smag af twisted kærlighed.
Alle historier ender ikke lykkeligt og alt kærlighed er ikke godt.
YOU ARE READING
Mystic Messenger 3 - Disappeared
Teen Fiction"Det er som om tiden prøver at dræbe mig" "Det er som om noget er forandret" "Det er som om vi glider væk fra hinanden" To måneder er gået, livet er som altid. Bare med få ændringerne. Suzume og Haru skriver stadig sammen og mødes. Suzume prøver at...