"Henry Townshend, Güney Ashfield Heights'daki 302 numaralı daireye taşınalı 2 yıl olmuştu. Burası orta çaplı bir şehir olan Ashfield'da bir apartmandı. Henry yeni hayatından zevk alıyordu ve mutluydu.
Ama beş gün önce garip şeyler oldu. Henry her gece bitmek bilmeyen rüyalar görmeye başladı bununla birlikte...
302 numaralı daireyi terk edemiyordu..
Bir gün uyandığında sokak kapısı zincirlerle, pencereler ise ne olduğu bilinmeyen başka bir yolla kapatılmıştı. Ve..
O günden beri kabuslar görmeye başlamıştı.."
TARİH : 10 Mayıs 2001
SAAT : 08:50
YER : Güney Ashfield Apartmanı Daire 302Henry Çığlık sesiyle uyandı..
Yatağından çok yorgun ve bitkin şekilde kalkmıştı. Bu yorgunluğun nedeninin ne olduğunu henüz bilmiyordu. Başında çok şiddetli bir ağrı vardı ve nefes almakta zorlanıyordu. Odası onu sanki boğmaya çalışıyordu. Fakat bu Henry için normal birşeydi.
Henry yatağından ağır bir şekilde kalktı. Yavaşca yürüyerek yatak odasının karşı tarafında bulunan banyosuna geçti. Gözlerini aynaya yaklaştırdı ve gözlerindeki kırmızı damarlara baktı. Hergün gözlerinin sanki kirli toz kaçmış gibi kızarmasına anlam veremiyordu. Eline diş fırçasını aldı ve dişlerini fırçaladı. Ardından musluğu açtı ve eline su doldurarak yüzünü yıkadı.
Banyoda işini bitirdikten sonra Henry salona geçti ve koltuğa oturdu. Etrafına baktı. Sanki hergün gördüğü bu daire onun için yeni bir evi görmek gibiydi. Evinin duvarları gün geçtikçe siyahlaşıyor ve çürüyordu. Mobilyalar pas ile kaplanıyor, buzdolabından berbat kokular geliyor ve mutfak musluğundan kirli su akıyordu. Henry bütün bu olanlara anlam veremiyordu. Neden bu dairede sadece 302 numarada böyle şeyler oluyordu. Neden her kabus gördüğünde evinden çığlık sesleri duyuluyordu. Henry bunların nedenini bulmak zorundaydı.
Henry koltukta otururken duvarında tuhaf bir yüz farketti. Ilk bakışta insanı andıran bu yüz sanki birine bağırmaya çalışıyordu. Oturduğu koltuktan kalktı ve duvara yaklaştı. Işaret parmağıyla duvara yukardan aşağıya doğru dokundu. Eline kan ve pas gibi ne olduğu bilinmeyen bir leke bulaştı. Ardından duvardan yüksek sesle bir uğultu gelmeye başladı. Henry aniden elini çekti ve geri geri gitmeye başladı. Arkasına bakmadığı için tahta sandalyesine takıldı ve yere düştü. Duvardan beyaz tenli yüzü kan ve iç organla kaplı siyah giysili insana benzer yaratık çıkmıştı. Henry ne kadar uğraşırsa uğraşsın ayağa kalkamıyordu. Sanki birisi onu tüm gücüyle yere çekiyordu. Yaratık duvardan çıktı ve yere düştü. Yavaşca sürünerek Henry'e yaklaştı. Henry ne yapacağını bilemez halde yaratığa baktı ve "Uzak dur benden!" Diye bağırdı. Apartmandaki diğer insanlardan bağırarak yardım istedi fakat sesini kimseye duyuramadı. Yaratık Henry'nin yüzüne iyice yaklaştı ve Henry'e uğultulu sesiyle bağırdı..
********
HIKAYEM HAKKINDA GÖRÜŞLERINIZI SÖYLEMEYI LÜTFEN UNUTMAYIN. ILK BÖLÜMDEN YAZIM VEYA KONU DETAYI HATALARIM OLABILIR DÜZENLEME YAPILACAKTIR :)
KEYIFLI OKUMALAR :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NO 302 : "Dışarı Çıkma Walter!"
Korku...bundan yaklaşık 2 sene evveldi. Henry Townshend, Ashfield kasabasının güneyinde 302 numaralı orta büyüklükte bir apartman dairesine taşındı. Hayatı gayet sıradan ve mutlu bir şekilde ilerliyordu. Fakat beş gün evvel çok ilginç bir olay gerçekleş...