-Ayy şekerim , ... büyük indirimler var bence boş zamanında bi git dolaş bak derim şahane her biri birbirinden güzel...
- kanka bi görsen var ya..!
- Dün nasıldı anlatsana biraz...!
- Geçen gün bizim mahalle de olay olmuş bir bilsen aklın durur...!
- Anne gösterdiğim kıyafet nasıldı?...!
-Ayça sence şu saat nasıl?...!Herkezin kendine göre bir heyecanı bir beklentisi bir hayatı vardı.
Müşterilerin arasinda bir oraya bir buraya mekik dokuyordum.
Sohbet muhabbetler şakalar kahkaha kikirtilar havada uçuşuyordu.
Insanlar mutlu olunca sizler de o atmosfere katılıp kayboluyorsunuz ,
Insanların enerjisi sizi kendilerine çekiyor olumlu veyatta olumsuz her şekilde sizlerde etkileniyorsunuz.
Bazı müşterilerimizle arkadaş gibi olmuslugumuz bile var o yüzden sakalasmalrimiz muhabbetlerimiz oluyordu. Gün ağardiginda Ali Bey amcadan müsade isteyip yarim biraktiğin işi tamamlamak için cafeden ayrıldım.
Evet evimi tutmuştum küçük kibrit kutusu gibi bir evdi zaten tekim bana yeterdi.
Eski, annemle donattigim o evin eşyalarını ikinci ele verdim.
Eski evimin anahtarını teslim ettim bu sabah.
Bugün de bir kaç bir şey alacaktım eve
Mesela bir baza sadece baza başlık falan istemiyorum.
Iki berjer ,mini ocaklı fırın ,mini bir buzdolabı kıyafetlerim için bir komidin
Tv altlığı belki alabilirim bir kitaplık son zamanlarda çok fazla kitap alıyordum ve okuyordum.
Dergilerde öyle daha önce de söylemiştim kızlarla birlikte pek çok faaliyetlerde bulunacaktik bunların içinden biri diyebilirim
Istediklerimi aldım hepsini bugün içerisinde evime ulastiracaklardilar.
Küçük evime temizlik etme fırsatım hiç olmamıştı.
Hemen kollarımı sıvadım evimin her köşesini her yerini büyük bir hevesle temizledim.
Sonunda bitti zaten çok küçük bir evdi.
Zilin çaldığını duydum ve hemen kapıyı açtım eşyalarım gelmişti buyrun lütfen...
-Eee evet baza ve komidin üst kata lütfen.!Seranın yatağı 🎈💙
Hemen ardından kıyafetlerim için aldığın komidinimi de getirdiler...
Kızlar ortaklaşa bana tablo almışlar (multimedya da var )Asya Hanım ise bana iki çiçek vermişti onlardan birini de odama koyacaktım ve oyle de oldu.
Ali Bey Amca ise bana küçük kenarları siyah kare bir ayna ve krem tonlarinda bir abajur almıştı.