Po tomhle přemýšlením se mi udělalo zle. Šla jsem k zrcadlu do koupelny a snažila se nějak uklidnit, šla jsem se vysprchovat a lehnout si ..
Úterý
Hned ráno jsem se probudila s tím že se mi zdály noční můry. Celá zpocená jsem vylétla z postele a koukla se na nový budík (děkuju mami 😂❤) bylo 5:14....Vzbudila jsem se o hodinu dřív než mi zazvoní budík... Spát se mi už nechtělo tak jsem si šla dělat úkoly, aby aspoň jednou neměli učitelé kecy.
6:15
Zvonil mi budík, běžela jsem ho rychle vypnout. Šla ke skříni a zkoušela si outfity až jsem si jeden vybrala(viz.nahoře). Vyčistila jsem si zuby a namalovala a šla dolů na snídani. Dole mě čekal lísteček na kterém bylo napsáno:,, Zlatíčko, musela jsem jít dřív do práce potřebuju si zařídit výpověď. Svačinu máš v ledničce a na stole před tebou máš lívance ". S láskou máma ❤.Vše jsem snědla a šla z domu když jsem zamkla, uvědomila jsem si ,že před domem mě nečeká Ari. Řekla jsem si ,že je to divně každý den tady čeká.. Tak jsem šla do školy sama.......
Ahojky je tu 3 kapitolka. 😊😁 Taková kratší, měla vyjít už včera, ale nestihla jsem to ❤😂 BTW. Knížka je #177 v hastagu Martinus 😁❤ Tusen takk ❤❤❤❤
(Někomu se tato kapitola ukazuje dvakrát za to se omlouvám ale já za to nemůžu ❤)
Wendy ❤