#13 /Párty🍸/

146 13 3
                                    


Venku jsme kecali a bavili se... Musím říct že kluci jsou pěkný uchyláci (xdd)..
Jsem ráda že jsem se alespoň s někým hned první den skamarádila.. ❤

××××××××××××××××××××

Domů jsem šla už skoro ve tmě, došla jsem k domu kde ve dveřích stála mamka a volala na mě proč jdu sakra tak pozdě...
Nějak jsem jí to vysvětlila a šla do pokoje udělala školu a šla do koupelny kde se umyla a šla si lehnout.

++++++++++++++++++

O měsíc později

Už je to měsíc co tu bydlím musím uznat že v Oslu to bylo super ale v Trofors je to lepší..
S klukama si hodně rozumíme a dokonce mám i jiné kamarády ❤..
Konečně jsem někde kde mě mají rádi❤..

6:00

Další den školy konečně je tu pátek můj nejoblíbenější den v týdnu ale hlavně protože o víkendu chystám velkou párty nás doma..
Jenom je tu jeden problém mamka ani Carl o tom neví ale jedou na víkend pryč takže se to snad nedoví xddd.

Ve škole

Takže na párty jsem pozvala: Marcuse a Martinuse, Heily ( moje snad budoucí nejlepší kamarádka fakt si rozumíme), Tommyho (kluka který se mi od začátku líbí🤤❤) a další lidi....
Mělo by nás být 15 řekla jsem když jsem z počítala všechny a pomyslela jsem si na to že jestli se to mamka dozví tak mě zabije....

Že školy mě doprovázela Haily která mi bude pomáhat připravovat..

Nějak jsem si povídali a došlo téma na kluky...
Haily se hrozně libí Martinus nebo Johnny ne do nich blázen ale nemůže si vybrat jsem když jsem jí nabídla že jí dohodím Martinuse tak nechtěla
... 😂
Mě se líbí Tommy on je tak sladkej řekla jsem..
Ty jeho modré oči a blonďaté vlasy🤤🤤 a..
V tu chvíli jsem si všimla že jde s námi Marcus který koukal do země a nic neříkal bylo mi trapné mluvit o Tommym o nejlepší kamarádovi Marcuse před ním..
Trochu jsem se začervenala a nějak jsme se my tři zakecali ale to už Marcus musel odbočit a my mířily k našemu domu...

XXXXXXXXXXXXXXXX

Marcus

Bolelo to slyšet že se Cai líbí Tommy můj nejlepší kámoš...
Cai se mi libí už od té chvíle co jsme se viděli v ředitelně...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Cai

Doma už mamka ani Carl nebyli tak jsme začaly připravovat něco na naší párty... Balónky, hudbu, jídlo, pití atd..

Přespávačka má začít v 6 hodin večer řekla jsem..
Tak to máme ještě spoustu času řekla Haily.

........................

Už se blížila šestá hodina a já začala být nervózní a moje hlava byla zaplněna otázkami: Co když se to Carl s mamkou dozvědí? Co když se tady někdo s někým vyspí? Nebo a dost...

Už začali chodit lidi...
A mezi posledními přišel Tommy😍💞.. Trošku mě vyděsilo když si Marcus s Tommym začali povídat....
Když se blížila 9 hodina někdo z lidí přinesl alkohol a začali ho pít já si teda nedala ale už jsem viděla svojí smrt až se to mamka dozví...

°°°°°°°°°°°°°°°°

Protože Haily si všimla jak furt pokukuju po Tommym tak pustila ploužák a řekla že je pánská volenka...

Marcus
Tohle je moje jediná šance dát něco Cai najevo...

Ale to už tahala Martinuse na parket 😂 A ke mě mířil Marcus, ale to ho hned předběhl Tommy jestli s ním nechci tancovat tak jsem řekla že ano... Tommy něco zašeptal Marcusovi ale pochybuju že ho poslouchal když mířil k Jenny...
Když jsme do tancovali měla jsem v břiše motýlky já tancovala s klukem který se mi moc moc líbí...

#############

Když nějak párty končila Tommy mě chytl za ruku a vedl mě ven...
Přitáhl si mě k sobě naklonil hlavu ke mě a políbil mě bylo to jako můj splněný sen..
Takže nějak tak jsem začala chodit s Tommym líbali jsme se ale za oknem jsem uviděla Marcuse se sklopenou hlavou...

Marcus

Bylo to těžké vidět mýho nejlepšího kámoše líbat se s mojí vysněnou holkou... Oči se mi prolily slzy vymrkal jsem je, slušně se omluvil a odešel z párty....

Cai

Ráno jsem se probudila v posteli bylo mi blbě nějak se do mě asi dostal alkohol což bylo v pohodě oproti tomu že jsem se probudila vedle Tommyho......

Ahojky je tu další kapitola možná po delší době 😅, ale jsem Wendy musíte si zvyknout ♥♥😂..
Doufám že se vám bude kapitola líbit, možná je trochu delší jako ty ostatní 👌♥😂😂

                                                  Lav yu ❤
                                                  Wendy ❤

/𝓑𝓮𝓬𝓪𝓾𝓼𝓮 𝓲 𝓼𝓽𝓲𝓵𝓵 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓾...💜💫/Kde žijí příběhy. Začni objevovat