#19/Marcus..💫/

92 9 2
                                    

Ráno se už Martinus chystal domů.
Zatím jsem já chystala snídani udělala jsem nám míchaná vajíčka...

================

Po snídani Martinus odešel, a já začala opět přemýšlet o nemocnici s Marcusem...

€€€€€€€€€€€€€€€€

Nerozmýšlela jsem se dlouho a jela jsem do nemocnice, opět s Haily, ale i s Martinusem chtěla jsem aby jel taky...

¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥

Přistoupili jsme ke dveřím už jsem šahala na kliku a v tu chvíli uslyšíme někoho zevnitř, nejspíš to byli nějací doktoři.. Je to mladý kluk..Ale je na tom hodně špatně..Drž se Marcusi..
Najednou se otevřeli dveře a v nich stáli dva doktoři.
Co tu potřebujete dětska?
My tu jsme za Marcusem Gunnarsenem.
Pojďte se mnou řekl a vedl nás od dveří někam na druhou stranu chodby k němu do kanceláře..
Sedněte si
Mezitím vytahoval nějaké papíry..
Marcus Gunnarsen tady to je řekl
Děti Marcus utrpěl nejspíš po rvačce, otřesk mozku, zlomeninu ruky a odřeniny nezní to nějak vážně, ale nejhorší na tom je že je v komatu už doby co jsme ho sem přivezli...
Martinus měl slzy na krajíčku tak jsme ho s Haily chytily za ruku..

Nevíte o někom kdo by mu to mohl udělat? Zeptal se
Ne Marcus je normální kluk ten by žádné problémy neměl řekla jsem nejistě a vzpomínala na to jak jsem ho našla na chodbě...
No dobře, pojďme zvedl se a vedl nás za Marcusem..
Měla jsem špatný pocit že jsem to doktorovi neřekla, ale co když by měl z toho Marcus problém, už mi ztačilo to že je v nemocnici..
Tady je máte na to půl hodiny, ať je v klidu dořekl a zavřel dveře

$$$$$$$$$$$$$$$

Promiň Marcusi... rozeběhl se Martinus k Marcusovi, brečel..
Nikdy jsem neviděla Martinuse brečet....
Seděl u Marcuse držel ho za ruku a pozoroval ho...
Marcusi já ho najdu a udělám mu to co on udělal tobě...!
S Haily jsme se na sebe nechápavě koukly....

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

Uběhla půl hodina a my se museli rozloučit Martinusovi to trhalo srdce.. A mě taky když jsem ho viděla...

°°°°°°°°°°°°°

V autě jsem se Martinuse zeptala jak mu je mlčel a koukal dolů...
Objala jsem ho..
To bude v pořádku je to silnej kluk jako ty však jste dvojčata..pousmál se
Chtěla jsem mu zlepšit náladu.
Nene Marcus je silnější jak já..usmál se..

Je tu další kapitola jak jsem slibovala tak je úterý a je tu kapitola 😂❤

                                                  Lav yu ❤
                                                  Wendy ❤

/𝓑𝓮𝓬𝓪𝓾𝓼𝓮 𝓲 𝓼𝓽𝓲𝓵𝓵 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓾...💜💫/Kde žijí příběhy. Začni objevovat