Po týdnu
Týden uběhl velmi rychle vybalovala jsem si zbytek věcí, zabydlovávala se (existuje tohle slovo vůbec😂) a nějak si prohlížela Trofors.
Tohle malinké krásné městečko. Máma měla pravdu opravdu se mi tu líbí ❤❤.A Carl i ten je super je sním sranda přeju ho mamce😂..
Ale asi ho nikdy nezačnu brát jako tátu.....
Je vidět že mamka je konečně po dlouhé době šťastná❤.....~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pondělí
Ráno
6:00
Pustila se písnička Remind me..Ano mám jí na budíku, protože zatím nemám normální budík...
Tu písničku mám moc ráda, ale byla to naše oblíbená s Ari... Povzdechla jsem si, ale přece se nebudu trápit kvůli holce která věří krávě😂..Došla jsem k mě velké skříni kde jsem měla oblečení. Vybrala jsem si outfit(viz.obrázek ⬆) a mířila do koupelny....
-. -. -. -. -. -. -. -. -. -. -. -. -.
V koupelně jsem se namalovala a přemýšlela jak začít úplně nový život 💞.
Když jsem dokočila svojí ranní rutinu v koupelně, která je vždy asi půl hodinová 😂.. Šla jsem do kuchyně.V kuchyni jsem si dala k snídani Carlovy toasty 🤤💞.. To je ta nejvíc dobrá věc na planetě. Jo a říkám tomu Carlovy toasty protože je nikdo jiný tak dobře neumí😂...
Po snídani jsem všechno sklidila a jako svačinu do školy jsem si vzala nějakou sušenku a jablko ještě jsem si natočila vodu do láhve.
Dala jsem si všechno do mého batohu a chvilku jsem ještě projížděla sociální sítě....××××××××××××××××××××××
Už jsem si nasedávala k Carlovi do auta a jeli jsme ke škole...
Zastavili jsme u školy 😍 do, které mám nastupovat...
Carl šel pro jistotu se mnou u školy nás vyhlížela paní ředitelka chvilku si povídala s Carlem a potom mi řekla že s ní půjdu do ředitelny, aby mi všechno vysvětlila...
Rozloučila jsem se s Carlem a šla s ředitelkou..+++++++++++++++++++
V ředitelně jsem si sedla a ona mi začala vysvětlovat o tom jak to na škole chodí dala mi můj rozvrh hodin.. Chvilku jsem si s ní povídala a v tu chvíli něco nebo spíš někdo přiřítil do ředitelny...........
Ahojky je tu další kapitolka nejspíš budu psát takhle dlouhé kapitolky. ❤Do komentářů mi můžete napsat názor na tuto knížku... ❤❤💞
Lav yu❤
Wendy❤