.... On...
Blonďák s nádherně hnědýma očima😍😍😍.....Chvilku jsem na něj koukala a po chvilce si mě všimnul tak jsem toho nechala...
On:
Paní ředitelko.. zakřičel jsem
Co potřebuješ tak důležitého že se přiřítíš až sem... Zeptala se
Kluci se před školou porvali a Jack leží na zemi a drží se za břicho..
Kristovy rány...Omlouvám se Cai, ale musím jít Marcus ti o škole řekne víc..... Omluvila se a vyběhla z ředitelny
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cai:
Kristovy rány...Omlouvám se Cai, ale musím jít Marcus ti o škole řekne víc.....
Stála jsem tam a nevěděla co říct...
Přede mnou stál blonďatý chlapec, který koukal na mě jak na ducha...Ahoj řekla jsem
Ahoj ty jsi tu nová co? Řekl
Ano dneska nastupuju..
Marcus kdyžtak... Začervenal se
Caily teda Cai..............No a tady máš skříňku s číslem 35.
Ukázal na skříňku...
Děkuju za prohlídku poděkovala jsem
Nemáš za krásná slečno odpověděl.
Nech toho nebo se budu červenat ještě nestihl nic říct a už k nám přišla učitelka ať jdu s ní....Když jsem došla do třídy všechny oči padly na mne bože.....
Paní učitelka mě posadila do čtvrté lavice vedle jedné blonďaté holky..
Sedla jsem si..Ahoj pozdravila jsem
Ahoj já jsem Jane opověděla
Cai∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Nějak jsem si popovídali a zazvonilo na hodinu..
Za mě do lavice si sedl Marcus a vedle něj co? Cože? Mám vidiny? Dva Marcusové??? Ne tenhle je trochu menší a má kratší vlasy a pihu nad horním rtem..
Sedl si Ahoj... Martinus řekl bratr Marcuse asi si všiml že na něj koukám s otevřenou pusou😂Celý den proběhl vcelku v pohodě až na začátek školy kdy jsme se musela před celou třídou představit...
Po škole se mě kluci zeptali jestli nemám dneska po škole čas jestli bych nechtěla ven, aby mi ukázali další věci v Trofors...Přikývla jsem..
Došla jsem domů a tam byla spousta otázek od mamky a Carla, kteří se mě ptali jaké to bylo ve škole atd...
Když jsem jim nějak doodpovídala (idk jestli tohle slovo existuje😂) šla jsem do pokoje se převléknout do něčeho hezčího... Trochu si upravila make-up a vlasy.. Vzala si boty a vyšla z domu kde na mě kluci čekali.....
Ahojky je tu další kapitola a koukejme kdo se tu objevil na koho jsme dlouho čekali😂😂❤
Lav yu❤
Wendy❤