Probudila jsem se brzo ráno, všechno mě bolelo, když jsem se doplazila k zrcadlo zhrozila jsem se
Na obličeji jsem měla monokl a odřeniny, vlastně jsem měla všude modřiny a odřeniny...
Takhle nemůžu jít do školy...
Vše jsem zakryla silnou vrstvou make-upu, korektoru a bůh ví čeho všechno....
Vzala jsem si na sebe mikinu a roztrhané džíny
Rozpustila si vlasy a nasadila kapucu..°°°°°°°°°°°°
Přišla jsem do školy... Tommy už na mě čekal... Ahoj lásko.. Řekl falešné a dal mi pusu.. Já se ušklíbla a hned v tu chvíli jsem ucítila jak mi zmáčkl ruku...
Auu sykla jsem a na to mi ruku zmáčkl ještě víc...
Pochopila jsem... Ahoj a dala mu pusu zpátky..
Fuj chtělo se mi zvracet....
V dálce jsem uviděla Marcuse jak jde s Martinusem do školy... Marcus se na mě smutně zároveň naštvaně koukl..
Tommy jsi nejspíš všiml ze na ně koukám tak mi chytil hlavu a položil mi ji na jeho hruď naštěstí něžně aby to nevypadalo divně před ostatníma lidma z jeho partičky..
Věděla jsem že si toho Marcus všiml protože se rozběhl do školy...==========
Ve třídě na mě zvláštně koukali...Ale o přestávce se stalo něco co jsem nechtěla... Viděla jsem jak ke mě jde Martinus a nejspíš mi chce něco říct... Tommy si toho hned všiml a přiběhl ke mě a za ruku mě odtáhl pryč... Bolelo to nechtěla jsem....
Martinus se jenom zklamaně koukl otočil se a odešel pryč.- - - - - - - - -
Řekl jsem že se s nimi nebudeš bavit! řekl
Přikývla jsem....
A on mi dal pusu na čelo.. Miluju tě.. Zašeptal..---------
Domu jsem dorazila v slzách... Všechno se zkazilo... Marcus i Martinus se se mnou už nejspíš v životě nepromluví... I moji ostatní kamarádi se mi začali vyhýbat kvůli tomu že jsem pořád s Tommym a jeho partou....
Neměla jsem si s Tommym nic začínat a poslechnout Marcuse..
Moc je mi líto.. Ale pro moje i jejich dobro se s nimi nemůžu bavit... Bude to pro všechny lepší, neodpustila bych si kdyby Tommy udělal zase něco Marcusovi natož Martinusovi.....___________
O půlrok později....
Mám pocit že Marcus i Martinus na mě zapoměli... Už se na mě radši ani nekoukají... S Haily se už taky nebavíme.. Prý jsem jí zklamala...
Nemám nikoho.. Komu bych mohla cokoliv říct... Chodím do školy s modřinami od Tommyho... Všichni to vidí... Tommy se ke mě chová jak k hračce a ve škole nebo na veřejnosti se ke mě chová v rámci možností mile...
Nemůžu nikomu nic říct...Takže jsem zpět teda alespoň myslím 😂... Před ještě nějakou dobou jsem přemýšlela že tuhle knížku skončím... Protože teď na psaní nemám čas... Ale za tu dobu co jsem nepsala se toho hodně stalo a změnilo... Například viděla jsem se 2× s M&M 😍 nebo jsem dostala další nápady na knížky... Tak doufám že tahle kratší kapitola vadit nebude 😂❤ a že další výzdobu co nejdřív....
Lav yu ❤
Wendy❤