Stál tam Tommy.
Děje se něco? Zeptala jsem se.
Ne co by se mělo dít řekl nejistě.
Nevím dál jsem to neřešila...&&&&&&&&&&&&&
Když jsem vracela domů napadlo mě jít ke Gunnarsenům zeptat se Marcuse jak mu je...
Zazvonila jsem ve dveřích mě uvítala Emma Ahoj Cai pojď dál, kluciiiiiiii je tu Caiiiii zakřičela..
Ahoj Cai co potřebuješ řekl Martinus a obejmul mě..
Ale je doma Marcus je nahoře v pokoji
Díky řekla jsem a mířila jsem k Marcusovo pokoji..
Zaťukala jsem Marcusi??
Marcus otevřel pojď dál.
Co tu děláš? Zeptal se
Přišla jsem se tě zeptat jak ti je?
To jsi nemusela, je to v pohodě jenom mi tekla krev..
Máš monokl?! Marcusi to sis neudělal sám! Kdo ti to udělal?!
Já ale vážně jenom spadl řekl a sklopil hlavu.
Marcusi nikdo nespadne a neudělá si monokl.. Co tu tajíš?? Co ti je?! Co se s tebou děje?! Nechodíš do školy a když jo tak s monokly.. Moc se nebavíš s lidmi a s Tomm.. Dost přerušil mě.. Měl skleněné oči.
Tak co se s tebou děje mám o tebe strach.. Po téhle větě se lehce usmál .
Řekni mi to prosím... Řekla jsem..
Já, já nemůžu... Promiň
Proč nemůžeš jsme nejlepší kamarádi ne?? Řekla jsem
Jenomže když ti to řeknu bude zle..
Já to nikomu neřeknu, slibuju 🤞
Já já nevím.. No dobře... Tommy, Tommy.. Co s ním skočila jsem mu do řeči..
Tě podvádí a jenom využívá... Řekl a mě se zastavilo srdce..
Marcusi to nemyslíš vážně?! Tohle by v životě Tommy neudělal!! Ty asi žárlíš nebo co?! Od tý doby co jsme s Tommym začali chodit se chováš divně!!
Ale já říkám pravdu zakřičel Marcus..
Marcusi víš ty co já se tady snažím, mám o tebe starosti a ty mi řekneš tohle!? Ty jsi neskutečnej!! Nikdy bych tohle od tebe nečekala! Víš ty co to s tebou nemá cenu dořekla jsem vyběhla se slzami v očích z pokoje a třískla dveřmi.
Domů jsem šla s brekem, nikdy bych netušila že by mi tohle Marcus někdy udělal...+++++++++++++
Marcusův pohled
Tohle mě dorazilo, zlomilo mi to srdce... Já jsem jí řekl pravdu a ona zničila naše přátelství... Já na to nemám šel jsem do kuchyně kde jsem si vzal nůž a běžel zpátky do pokoje do koupelny... Vyhrnul jsem si rukáv, vzal nůž a do ruky jsem si vyřezal slovo: CAI..
Všude byla krev, bolelo to...stejně tak jak bolelo moje srdce💔...∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Druhý den ve škole se nic nedělo jenom Marcus nepřišel do školy.. Měla jsem divný pocit... Haily jsem o Tommym ani Marcusovi neřekla...
Po škole jsem šla za Tommym překvapit ho domů protože zítra odlítal do Itálie na dovolenou stála jsem, opět za dveřma už už jsem málem zmáčkla zvonek na kouknu oknem a vidím Tommyho jak se tam cicmá s nějakou blonďatou kurvou..
Ve mě se spustil pláč, utekla jsem domů...
Já jsem taková kráva...
Zničila jsem si nejkrásnější přátelství který jsem kdy měla....
Já mu nevěřila 😭😭😭
Marcus měl ve všem pravdu, Haily taky když mi řikala o Tommym... Já kráva s ním začnu chodit😭😭😭...
Marcus měl o mě jenom starost...
Posrala jsem všechno co se dalo💔😭//////////////
Nevěděla jsem co dělat snažila jsem se Marvusovi dovolat a omluvit se mu.. nikdo to nezvedal...
Dneska trošku deep kapitola.. 💔
Wendy❤
Lav yu ❤