Mířila jsem ke dveřím...
Chytla jsem kliku....
Cai.... Uslyšela jsem
Marcusi? Marcusi!!... Otočila jsem se a zakřičela se slzami v očích...
Marcusi ty žiješ.... Obejmul jsem ho
Kdo? Nebo co? Ti to udělal? zeptala jsem se
Víš.....
Marcusi bože ty jsi se probral!! Vběhl do pokoje Martinus za ním rodiče, doktoři...[][][][][][][][][][][][][][][]
Po hrozně dlouhém hovoru se všema (vlastně jsem se absolutně nedostala ke slovu ani k Marcusovi), ale z odposlouchání jsem se dozvěděla že si tu Marcus ještě týden poleží, ale už je
mimo ohrožení života.....•••••••••••••••••
Jela jsem domů s Gunnarsenovými jeli jsme s úsměvem.. Jsem neskutečně šťastná že se probral, ale nedopověděl větu o tom kdo mu to udělal....
~~~~~~~~~~~~~~
Dneska mám dobrou náladu, dneska odpoledne přivezou domů Marcuse, jedna věc mě štvala dneska by se do školy měl vrátit Tommy.....
+++++++++++++++++
Do školy jsem šla s dobrou náladou šla jsem s Tinusem..bavili jsme se o Marcusovi a vtipkovali jsme oba dva moc šťastní že Marcus žije....
Před školou jsme se bavili v naší partičce do doby....
Ahoj zlato... řekl mi Tommy a odtáhl mě dál od mojí party....
Chtěl bych si s tebou po škole promluvit... Řekl
Já ale po škole nemůžu...
Řekl jsme že si promluvíme.. Zmáčkl mi zápěstí
Au, co to děláš!.. Zvýšila jsem hlas
Ve 3 tady... A jestli nepříjde bude zle a jestli to někomu řekneš tak bude hůř...
Dal mi pusu na tvář a mrkl na mě a odešel..
Jen co odešel utřela jsem si tvář...----------------------
Blížila se třetí hodina a já hrozně moc chtěla jít ke Gunnarsenům za Marcusem který se právě vrátil... S Marcusem jsme se domlouvali že za ním příjdu hned jak to bude možné....
Musela jsem jít před školu bojím se Tommyho....÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
Hodná... Přišla jsi... Řekl
Co jsi mi chtěl říct...
Tady ne... Řekl a táhl mě odsud
Mluvila jsi už s Marcusem? Řekl nejistě
Ne?
Dobrá....
Vlastně jsem ti chtěla říct něco i já....
Hm?.řekl
Viděla jsem tě.. Viděla jsem vás... Vím že mě podvádíš!
Chytl mě pod krkem a natlačil na nejbližší zeď....
Takže jsi s ním mluvila... Dal mi facku
Pusť mě.... Křičela jsem
To ti řekl on?...
Ne... (Nechtěla jsem to říct o Marcusovi co kdyby mu ublížil...) viděla jsem vás.. Pustil mě...
Stála jsem za dveřma.....
Lžeš! Řekl ti to Marcus já ho varoval! A proto jsem ho potrestal!... zakřičel
Potrestal?! Co tím myslíš??!!!
To jsi mu udělal ty?!
A kdo myslíš že jiný drahoušku.. Usmál se
Ale nikdo jiný to neví a ani se to nedoví, protože ty to nikomu neřekneš......
A to víš jak... Dal mi facku a svalil mě na zem...
Protože se o to postarám....
Jestli to někomu řekneš udělám ti to samý co Marcusovi možná horší.....
Jsi zbabělec... Řekla jsem se slzami v očích
Dal mi další facku.... Ležela jsem na zemi v bolestech.... Kopal do mě....Marcusův pohled
Vrátil jsem se z nemocnice, chtěl jsem mluvit s Cai... Slíbila že příjde..
Nepřišla... Asi jí na mě už vůbec nezáleží....
Ani Martinus tu nebyl byl jsem sám s rodiči nikdo si nevzpomněl.... Možná by bylo lepší kdybych umřel.....Martinusův pohled
Ráno jsem pozoroval jak Cai mluví s Tommy viděl jsem co dělá.... Slyšel jsem něco o srazu ve 3 hodiny... Dorazil jsem tam schovaný... Neslyšel jsem o čem mluví jenom jsem viděl jak Tommy Cai napadá.... Nemohl jsem na to koukat... už jsem chtěl zasáhnout ale začal mi zvonit mobil Tommy se otočil utekl jsem naštěstí mě neviděl, volala mi máma kde jsem že se s Marcusem vrátili.....
Seděli jsme s Marcusem na gauči Marcus byl smutnonaštvaný... Řikal mi co ho štve mrzí....
Cai nedorazila... Myslel jsem že dostala rozum... Když jsme projížděli kolem školy viděl jsem jí s Tommym... Myslel jsem že pochopila co jí Tommy udělal možná pořád dělá....řekl
Už jí nezajímám.... Rozbrečel seChtěl jsem mu říct co Tommy udělal Cai nemohl jsem bál jsem se.... Bylo mi hrozně....
Pohled Cai
Tommy se otočil asi něco zaslechl já se co nejrychleji zvedla a snažila utéct.. Tommy se mě nesnažil chytit odběhl domů asi si všiml že učitelé odcházejí ze školy domů....
Šla jsem domů, byla jsem doma, utekla jsem do pokoje a zamkla se, propukla jsem v pláč... Ležela jsem na posteli a brečela, nedostala jsem se k Marcusovi a takhle tam jít za ním nemůžu šla jsem do koupelny k zrcadlu měla jsem opuchlé červené oči od pláče, modřinu na zápěstí, odřeniny na obličeji, spousty modřin po těle.....
Přišla mi zpráva od koho jiného než Tommyho...
Jestli tě ještě jednou u Marcuse jenom stát, z opakuji to!... Miluju těCo bude teď?......
Nová kapitola výchází dřív než v září 😂❤🤧byla by jsem ráda kdyby jste mi napsali názor na mojí knížku (beru všechno😊❤)
Lav yu❤
Wendy❤