-4-

1K 35 16
                                    

-3 gün sonrasının akşamı-(Bu arada bu bölümde haftasonu oldu.)
Akşam babam arkadaşlarıyla birlikte dolaşmaya gitmişti. Erkek erkeğe haftasonu takılacaklarmış. (Sakin olun aldatma falan yok kdkfksks😂)

Bizde annemle kız kıza dizi izleyecektik. Annemle --------- dizisini izliyorduk.
▪(Ben bir çok Korece dizi izledim,  ama yazdığımı belki beğenmeyenler olabilir diye, isteğe göre siz seçin😊)

Annem mısır patlatmıştı, birlikte salonda oturmuş, filmdeki karakterlerin dedikodusunu yapıyorduk.

Annem
- Kız, mal bu kız! O çocuğun çıkma teklifi kabul edilmez mi?? Gerizekali seni bekliyo orda!
Ben
- Anne, bak şu kızın çocuğun yanında olması gerekiyordu. Ama oraya gitme -----in yanına git.
Annem
- Anlamıyo işte salak! Kız biz seninle film mi çeksek acaba? Bunlardan iyi yaparız.
Dedi annem gülerek.

Bende gülerek karşılık verdim. Saçlarım çok dağılmıştı, rahatsız olmuştum. Telefonumu kanepenin yanında bıraktım ve üst kata lavaboya çıktım.

\O sırada annemden/
Yeon Doo lavaboya gitti bende filmi izliyordum. O sırada Yeon'un telefonuna bildirim geldi.

E anne yüreği meraktan bakmış olabilirim. Şifresini doğum tarihi yapmış, n'apabilirim zor bir şifre yapsaymış.

Junkook diye bir çocuktan mesaj gelmişti. Mesajda> Yeon, müsait misin? Yazıyordu.

\O sırada Yeon Doo/
Saçlarımı taradım ve aşşağıya indim.
\O sırada annemden/
Tam mesajı okudum Yeon aşşağıya geldi. Mesajı okuduğumu görünce koşarak telefonu elimden aldı.

Annem
- Kız bu Junkook kim?
Ben
- Eee... sınıf arkadaşım.
Annem
- Gece 11.15'te seninle konuşacak kadar samimi o zaman bu arkadaş?
Ben
- Yaa üfff anne.
Annem
- Üff deme annene bak bakalım ne yazmış?
Ben
- "Müsait misin?" Diyo.
Annem
- Ne dicen?
Ben
- "Efendim? Müsaitim." Yazıcam.
Annem
- Tamam. Sonra şu Junkook'un tipini göster bana internetten.
Ben
- PEKİ ANNECİĞİMM.

Junkook'a mesaj attıktan sonra anneme Junkook'u gösterdim.

Ben
- Bak, bu anne.↘⬇↙

Annem- Allah Bismillah! KIZ BU NE?!(Kadın imana geldi ldkvkdkd😂😂)Ben- N'oldu anne?Annem- Sen bununla sevgili ol

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Annem
- Allah Bismillah! KIZ BU NE?!
(Kadın imana geldi ldkvkdkd😂😂)
Ben
- N'oldu anne?
Annem
- Sen bununla sevgili ol. Valla bak!  Olmazsan sana hakkımı helal etmem diyesim var. Ama demicem.
Ben
- Oha anne! Daha yeni tanıştık zaten.
Annem
- Yani yeni tanışmış olmasanız, kabul edeceksin?
Ben
- Konu nereden nereye geldi? Ben odamdayım.
Annem
- Hemen kaç zaten. İyi geceler hadi öptüm.
Ben
- Bende öptüm.

Odama çıktım ve kıçım titredi. Sakin olun sadece telefonum göt cebimdeydi.Titreme oldu.(dlgş😂)
Telefonu cebimden çıkardım, telefonun ekranını açtım Junkook'tan mesaj gelmişti.

Kimden> Junkook💯
- Yeon sana bir şey sorabilir miyim? Ama eğer olumsuz cevap verirsen yinede arkadaş kalalım. Yani kızma.
Kimden> Yeon Doo💫
- N'oldu Kook? Kötü bir şey yok değil mi?

Junkook'un bu mesajı beni aşırı derecede merakta bırakmıştı. Hemen söylesin ve merakım geçsin istiyordum.(Hikâyedeki kızımız saf ve anlamamazlık rolünü oynuyor dkfkdkd😂)

Kimden> Junkook💯
- Iııı... şey, benimle çıkar mısın? Ya evet mesaj olarak söylüyorum. Çünkü, yüzüne söyleyemeyecek kadar aptal ve utangaçım.

B-bi-bi d-da-dakika, NE! JUNKOOK ÇIKMA TEKLİFİ ETMEK BANA?! BANA JUNKOOK ÇIKMA TEKLİFİ?! TEKLİFİ JUNKOOK BANA ÇIKMA?!

Hemen merdivenlerden koşarak aşşağıya indim. Annem hâlâ diziyi izliyordu.

Ben
- A-ANNEEEEEEE!!! Bi dakika, babam eve geldi mi? Ona göre bağırcam.
Annem
- Hayır. N'oldu kız? Niye bağırcan mısır kafa mı yaptı?
Ben
- ANNNEEEEEĞĞĞĞĞĞĞ! JU-JU-JUNKOOOKK
B-BA-BANA ÇI-ÇIKMA TE-TE-TEKLİFİ ETTTTİİİİİĞĞĞĞĞ!
Annem
- NE! Kız başka birşey istesem olacakmış.
Ben
- Ayhhhh! Ne dicem?
Annem
- Hayır dersen, ağzına uçarım senin!
Ben
- T-t-tam-tamam. Heyecandan konuşamıyyoğğğmm.

Kimden> Yeon Doo💫
- Evet. Ben bu utangaç ve aptal çocukla çıkarrıımm.
Kimden> Junkook💯
- Sen ciddi misin?
Kimden> Yeon Doo💫
- Evet. O zaman... şimdi biz sevgililer gibi telefonda uzun uzun konuşmalı mıyız?
**************************************************
Evet! Selam gençlik✔ Baya uzun bir bölüm yazdım! Bu koca yürekli yazara koca bir alkış!
ŞAK!👏
ŞAK!👏
ŞAK!👏
ŞAK!👏
Bir günde 2 bölüm hadi yine iyisiniz😅

Okulların kapanmasına haftasonlarını saymassak 11 gün kaldı. YEEHUUUU!!!
YAŞASIN CAMIŞ GİBİ ÖĞLENE KADAR UYUMAK💤💤

Byyy💫

Junkook ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin