-8-

578 34 4
                                    

Yemeklerimizi yedikten sonra kafenin küçük oyun salonuna benzer bir bölümü vardı. Oyuncak tarzı aletler için bir bölüm ayrılmıştı.

O bölüme vardığımızda sıra sıra hokey oynamaya karar verdik. Takımları ikişerli bir şekilde kurmuştuk. Kazanan diğer ikilinin arasından kazanan kişiyle yapacaktı.

Junkook ve ben yarıştığımızda 1 sayı farkla ben kazanmıştım. Aşırı mutlu olmuştum. Sonrasında tebessüm ederek bana buruk bakan Junkook'umun yanına gittim ve ona sarıldım.

Herkes birbiriyle yaptığında final maçını ben ve Taehyung gerçekleştirecekti.

Herkesin şaşırması bir yana bende şaşkın bir şekilde bakınırken, kazandığım aklıma geldi ve zıplayarak sevinmeye başlamıştım.

Ardından bowling oynamaya karar vermiştik. Takımlar;

Ben-Junkook-Suga-Yo Soon-Taehyung
Jhope-Namjoon-Jın-Jimin-Minah

Olarak 2 takıma ayrıldık. Kaybeden içtiğimiz içeceklerin hesabını ödeyecekti. Hesap için değil eğlence için oynayacaktım.

İlk defa bu kadar kalabalık bir şekilde bowling oynuyordum. Bunun tadını çıkarmalıydım dedim kendi kendime.

İçecek olarak herkes siparişini vermişti. Sıra sıra atışlarımızı gerçekleştirmeye başlamıştık.

Bizim takımda atışa ilk Junkook başlamıştı. Hepsini devirmişti ve çok mutlu olmuştum. Sırıtarak bize doğru döndüğünde ona sarıldım ve yanağından öptüm.

Sonrasında karşı takım atışlarını gerçekleştirdi. Onlarda hepsini devirdi. Sıra bu şekilde oynarken oyun sonu skor puanımız 38-35'ti.

●[Yaklaşık 2 senedir bowlinge gitmiyorum. Puanı salladım. Uyduruk olabilir.
Affedin🙏✌💙]

*****************************************
Nasıl olmuş? Sizi sevirem😅💜💜💜

Hadi bir oy verin!
Hadi bir yorum yapın!

Hadi bir yazarınızı mutlu edin!

Junkook ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin