-14-

423 17 14
                                    

Kapıyı kapatıp, odama geçtim. Üzerime yine şortumu giydim ve yatağıma uzandım.

Gözlerim açık bu akşamı düşünüyordum, sebepsizce tek kaşım kalktı ve sırıttım.

O sırada telefonuma gelen bildirim sesiyle düşüncelerimden ayrıldım. Junkook'tan mesaj vardı.

Sevgiiliiimm~💫(sms)
- Sanırım durum 1-1. İyi geceler benim BİTANEM🌚🌌

Görüldü attım onu sinir etmek istiyordum. Ardından bana "?" gönderdikten sonra yazmaya üşenip ona sadece "👍🌌🌙" bu emojileri attım.

Oda bana görüldü attı. Telefonumu şarja takıp, uyumaya çalıştım. Ama hiç uykum yoktu.

Pikemi ve yastığımı alıp salona indim. Pike ve yastığımı kanepeye yerleştirdikten sonra mutfağa gittim. Buzdolabından limonlu bir soda aldım.

■(Gençler canım çok limonlu soda istedi ama bugün evde kalmamış.😑 O yüzden buraya da yaziyim didim😁😆😅)

Televizyona baktım. Ama hiç bir bok yoktu. Bende tekrardan pikemi, yastığımı, sodamı alıp odama çıktım.

Laptopumu alıp, "Moon Lovers" izleyecektim.

■(Tek kelimeyle EFSANE DİZİ izlemelisiniz bence)

Bir yandan dizimi izliyor, bir yandan da sodamı yudumluyordum.
#GECE SAAT 03.03#
Dizinin nerdeyse tüm bölümlerini izlemiştim. Fakat....

Hâlâ uykum yoktu. Bende telefonumu aldım ve sosyal medya hesaplarıma bakmaya karar verdim. Bakındım. Ama. Hâlâ. Uykum. Yok.

N'apsam acaba niye düşünürken, Junkook'tan mesaj geldi. Alla alla mal mı bu çocuk gece yarısı mesaj atıyo diye düşünürken, telefonumun ekran kilidini açmaya çalışıyordum.

●●●

Junkook ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin