-12-

420 16 3
                                    

Kızları evlerine bıraktıktan sonra da kendimde eve geçtim. Neyseki sağ salim eve gelebilmiştim.

Şahsen kendi düşünceme göre değil tanıdıklarım açısındanda araba kullandıktan sonra sakatlanma olasılığım %99.99999 filan yani.

En azından sakatlanmadım. Eve gelince üzerime gri bir şort lacivert salaş bir tişört geçirdim.

Saçlarımı dağınık bir at kuyruğu yaptım. Salondaki koltukların birine yerleştim ya da yayıldım.

Ardından o sırada Junkook aradı. Onu özlemiştim. Ama onun aramasını bekliyordum. Neyseki kısa sürede aramıştı.

|Junkook- J Ben- B|

J- Nasılsın canım?
B- İyiyim canım. Sen?
J- İyiyim bende. Napıyosun?
B- İyiyim. Kızlarla buluşmuştuk. Az önce eve geldim. Sen napıyosun?
J- Bende pratikten geldim, duş aldım. Uzandım yatıyorum şimdi. Seni özledim.
B- Yaaa gerizekâlı! Bende seni özlediimm~
J- Hani salaktım? Level mi atladım?! Yaşasın! Level up!(Level atladım!)
Mission completed!(görev tamamlandı)
B- {dediğine kıkırdamıştım} Ah Junkook! Bazen cidden şu çocukluklarını seviyorum.
J- Bu bi iltifat mı? Tamam. İltifat olarak kabul ediyorum. Bende seni seviyorum kurabiyem! Dedi. {Sırıttı}
B- Ah Junkook, ah! Sanırım senin benimle uğraşmanı seviyorum.
J- {Güldü}

[O sırada annem seslendi.]

B- Neyse canım birazdan babam işten gelir. Annem sesleniyo zaten, kapamalıyım.
J- Tamam bitanem. Görüşürüz!
B- Görüşürüz biirriicikk sevgiilimm!

[DIT DIT DIT DIT]>Telefon kapanma sesi<
(😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂)

Annemin yanına gittim. Salatayı hazırlamamı söylüyordu. Bende malzemeleri yıkayıp, doğrama tahtasını çıkardım.

Salata malzemelerini kesmeye başladım.
●(İstediğiniz salatayı siz seçin.
Ör= Avakado salatası-Meyve salatası-Mevsim salatası-Kore'ye özgü bir
salata/meze)

Hazırladıktan sonra tabağa koydum ve masaya yerleştirdim. Sonrada tabakları ve chopstick(leri) çıkardım. Masaya koydum.

(İnşallah doğru yazmışımdır😂
Chopstick= \Yemek yeme çubukları/

Kapı çaldı. Bende açmaya gittim,  babam gelmişti ve!

Yanında

JUNKOOK VARDI!(😮😮)(Şaşırdınız mı?😂)

B- Hoşgeldin babacım ve Kook.
Babam- Hoşbulduk kızım. Damadımı akşam yemeğine çağırdım. İyi yapmış mıyım?

Ben şort-tişört evdeydim. SEVGİLİ BABACIĞIM hala "İyi yapmış mıyım?" Diyo. İnsan bi haber verir ama DİMİ?

Bakalım bu akşam yemeğinden sağ salim çıkabilecek miyim?
*****************************************
Evet! Yaz tatilinde çok büyük bir internet sorunu yaşıyorum. O yüzden bölümleri yazıyorum yazıyorum.

Fakat paylaşamıyorum.

Üzdü...😔

Bu yüzden 2 bölümüde aynı gün yükledim. Normalde bir önceki bölüm 2 gün önce yüklenebilirdi. 2 gün önce yazdım ve bitmişti.

Ama internet sorunum olduğu için yükleyemedim.😟

Herneyse inşallah bu sorunuda atlatabilirim.😅

Sizi seviyorum!♥💎

Görüşürüz!👋👐
{TARİH- gece 02.00/4 Temmuz 2018/}
↪*Saat gece 12'yi geçince 4 Temmuz oldu*😁😆*






Junkook ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin