Merhaba, ben Yeon Doo. 19 yaşındayım. Bu sene üniversite 1'e geçtim. Ailem baya varlıklı insanlar. Ama paramla övünmeyi pek sevmem. Kore'nin Seoul şehrinde yaşıyorum.
●●●●●●●
Kahvaltımı ettikten sonra formalarımı giyerek, çantamı sırtıma taktım ve telefonumu elime alarak annemin yanına gittim.Onunla vedalaşarak kapıda beni bekleyen babamın yanına gittim. Ön koltuğa oturarak babamla müzik dinleye dinleye okula vardık.
Kayıt işlemlerimi babam yapmıştı. Sadece müdürle konuşmak için benimle okulun içine kadar geldi. Babamla beraber müdür odasına girdik.
Ben sınıfımı öğrendikten sonra babama el salladım ve sınıfıma doğru ilerledim. Sınıfım 3. kattaydı. Sınıfa girdikten sonra herkes bana baktı.
Sanırım yeni olduğum içindi. Ama pek dert etmedim ve boş bir sıraya oturdum. İlk dersimiz Matematikti. En sevdiğim ders.
(Gerçektede en sevdiğim ders😍)Hoca ile selamlaştıktan sonra yerlerimize oturduk ve derse başladık. Hoca akıllı tahtadan soruları açıyor biz ise söz alıp tahtada çözüyorduk.
Bana göre gayet eğlenceli biten dersin sonunda, paramı alarak kantine indim. Kantinden çikolatalı süt alarak sınıfa geri döndüm.
●●●●●●●
Okulumun ilk günü bitmişti. Tam olarak dost edinemedim ama konuştuğum ve ilk güne göre samimi olduğum arkadaşlarım vardı.Eve gelince duşa girdim ve üzerime siyah tayt gri bol bir t-shirt giydim. Saçlarımı tamamen kurutmadım, hafif ıslak bıraktım, bol bir at kuyruğu yaptım.
Telefonumu alarak salona indim ve telefonumdan sosyal medya hesaplarıma baktım. Sonrada annemin seslenmesiyle telefonumu sehpaya bıraktım ve mutfağa geçtim.
Annemin yanağından öpüp sandalyeye oturdum. Babamda gelince, hep birlikte yemek yemeye başladık.
Yemek yedikten sonra, lavaboya gittim. Ellerimi yıkadım ve dişlerimi fırçaladım. Ardından çantamdan kalemkutumu ve birde ders defterimi çıkararak, çalışma masama geçtim.
Derslerle ilgili yazarak çalıştım, tekrar yaptım. Ayrıca genel olarak küçük notlar alarak pek fazla çalışmadan okul çantamı hazırladım.
Salona inerek anne ve babama "İyi geceler" diyerek odama geri çıktım. Saçlarımı saldım.
Yatağa yatarak birkaç video izledim, telefonda vakit geçirdikten sonra, telefonumu baş ucumdaki prize takarak yine telefonumu yanımdaki komidine koyarak uyudum.
*****************************************
Merhabaaaa!
Yeni kitaba başladım. Bu benim 3. kitabım.👐Bunda pek aktif olamayabilirim. Çünkü, hem sınavlarım, hem diğer kitabım, hemde futbol,koşu vb. maçlarım var.😧⚽🏃
Sizi seviyorum...💓💓 GÖRÜŞÜRÜZ👋