-2-

1.4K 39 10
                                    

Saat:6.30⌚
Sabah kalktım, rutin işlerimi hallederek aşşağıya indim. Annem kahvaltıyı hazırlamıştı.

Salık olan saçlarımın tutamlarını kulağımın arkasına sıkıştırdım ve kahvaltıma başladım.

Kahvaltımı ettikten sonra dişlerimi fırçaladım, odama geri döndüm. Okul formalarımı giydim, makyaj masama yöneldim.

Okula giderken makyaj yapmak pek benlik değil. Zaten normaldede sevmiyorum. Yüzümde görünen ve beni rahatsız eden sivilcelerimi kapatıcıyla kapattım birde renksiz lip balm sürdüm. Bu benim için yeterliydi.

Saçlarımı taradım ve ikili balıksırtı ördüm. Ardından da aşşağıya indim. Annemi öptüm ve dışarıda beni bekleyen babamın yanına gittim.

Okula vardıktan sonra babamla vedalaştım okula girerken babama el sallıyordum ki, bir çocuğa çarptım. Ya da bir taşa çarptım.

Babama uzaktan görüşürüz dedikten sonra o çocuğa döndüm.

Ben
- Ku-kusura b-b-bakma.
Çocuk
- Önemli değil. Sen yeni misin?
Ben
- Evet. Ben Yeon Doo.
Çocuk
- Bende Jeon Junkook.
Ben
- Tanıştığıma memnun oldum.
Junkook
- Bende. Hangi sınıftasın?
Ben
- 13/B sen?
Junkook
- Bende! Ama dün gelmemiştim. Okulun ilk günü pek birşey olmaz zaten.
Ben
- Aynen. Tamam o zaman ben sınıfa gidiyorum. Görüşü-
Junkook
- Bekle! Bende seninle geliyorum.

Hafifçe gülümsedim. Birlikte sınıfa gittik. Yan yana oturduk. Neden bende bilmiyordum. Ama oturduk işte. Sebepsizdi.

Zil çaldı, hoca içeri girdi. Selamlaştıktan sonra derse başladık...
●●●●●●●
Okul çıkışında Junkook'un bizim yan apartmanda oturduğunu gördüm. Birlikte eve kadar yürüdük. Eve gelince vedalaştık ve ayrıldık.

Eve gelince ellerimi yıkadım. Üzerime gri bir şort, bordo bir t-shirt geçirdim. Havalar cidden artık çok bunaltıyordu. Aşırı sıcak olmaya başlamıştı.

Odamda biraz vakit geçirdikten sonra salona indim. Biraz televizyon izleyerek vakit geçirdim. Sonra da odama çıktım. Ders çalışıcaktım.

Test kitaplarımı masama yerleştirdim ve soru çözmeye başladım. Bir süre sonra bildirim sesiyle irkildim. Telefonumu eline alarak baktım ki, Junkook mesaj atmış.
*****************************************
19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı'nız kutlu olsun❤

Sizi seviyorum, görüşürüz👋💚

Junkook ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin