Oyunlar oynayarak vakit geçirdiğimizde Junkook bizim yan apartmanımızda oturduğu için arkadaşlarıyla daha doğrusu bugünden itibaren çoğu kankam olan kişilere veda ettik.
B: Herşey için teşekkürler, harika vakit geçirdim! Görüşürüz~
Jm: Önemli değil kanka!
Tae: Bizim tayfaya hoşgeldin!Jimin ve Taehyung'un böyle demesi karşısında onlara sırıttım.
Jk: Görüşürüz çocuklarr!
El sallayarak uzaklaştık. Junkook ile el ele eve dönüyorduk. Eve geldiğimizde birbirimize el sallayarak ayrıldık.
Eve vardığımda hemen odama geçtim ve odamdaki küçük banyomda duş aldım. Banyodan çıktım. Üzerime siyah tayt gri bol bir t-shirt geçirdim.
Saçlarımı kuruttum ve şirin durması için ikili düz örgü ördüm. Ardından okullar neredeyse kapanacağı için ders çalışma gereği duymadım.
Laptopumu ve laptop çantamı alarak aşşağıya salona döndüm.
Salondan bazı derslerin tekrarlarıyla ilgili 1-2 video izledikten sonra Junkook'a
e-mail attım.•{Neden e-mail neden instagram değil, bende bilmiyorum. O yüzden sormayın jqkwkkaqk😂😁}
Bir süre onunla konuştuktan sonra babam geldi ve ona "Hoşgeldin reis!" Dedikten sonra odama laptopumu geri çıkardım.
Ardından aşşağıya indim ve anneme akşam yemeğini hazırlamasında birazda olsa yardım ettim.
Ardından da akşam yemeğimizi yedik. Sonrasında evdekilere daha doğrusu anneme gerçeği söyleyip, babama "Evde sıkıldım, markete filan gidip yürüyüş yapacağım." Diyip Junkook ile buluşmaya gidicektim.
Üzerime Junkook ile bir örnek aldığımız tişörtümü, altıma ise lacivert bilek paça eşofmanımı, ayakkabı olarak ise gri spor ayakkabılarımı giydim.
Telefon kılıfımın arkasına para koydum ve telefonumu elime alarak evden çıktım. Junkook ile köşedeki sokakta buluştum.
O da aynı tişörtü giymişti ve altında siyah bilek paça eşofman gri spor ayakkabılar vardı.
Birlikte el ele yürüyerek marketin karşısında olan parka gittik. Parkta oturduk, sohpet ettik.
Birlikte salıncağa, kaydırağa, tahteravalliye filan bindik. Keyifli vakitler geçirdik.
Ardından çok geç olmadan karşıdaki markete girdim. Çikolata,cips, kola vb. Şeyler alıp Junkook ile eve döndüm. Ama bizim sokağa girmeden ayrıldık.
Çünkü sevgili olduğumuzu pek, kişiler öğrensin istemiyorduk. Eve girdim. Annem ve baboşkocuğum televizyon izliyordu.
B: Selam kral ve kraliçemiz!
Babam: Hoşgeldin cadım!
Annem: Hoşgeldin çalı süpürgem!
B: E ama şimdi. Ben ne güzel sizi öve öve içeri giriyorum. Sizin yaptığınıza bak! Oldu mu şimdi? Kırıldım.Annem ve babam sırıtarak bana baktı. Mutfağa girdim ve aldığım abur cuburları hazırlamaya başladım...
*****************************************
Gece saat 01.29, kaç saattir size bölüm atmaya çalışıyorum, değerimi bilin ulen alqlsjhqlqak😁😆Hadi bi oy verin!
Hadi bi yorum yapın!Hadi şu gariban, tatlişko yazarcığınızı mutlu edin♥💞🌈