Sevgiliimm💫 (sms)
- OHA! Canım iyi misin? Nasıl anladı, nasıl anlattın? KUZENİM FİLAN DESEYDİN?!
Hayatımın anlamı~ (sms)
- Saçmalama Junkook! Kuzenim? Aynen babamda benim kuzenlerimi tanımıyo zaten! Anlattım işte. Bişey demedi.😞
Sevgiliim💫 (sms)
- Oda doğru😅😆 Neyse en azından iyi yönde ılımlı yaklaşmış.
Hayatımın anlamı~ (sms)
- Aynen pek bişey demedi zaten😞
Sevgiliim💫 (sms)
- Canım ben yatıyorum😴😪 iyi geceler sevgilimm💤
Hayatımın anlamı~ (sms)
- Tamam canım. İyi geceler benim biiirriciikkk sevgiliimm♥💤💞Ardından kitabımı okumaya devam ettim. Bir süre yatakta müzik dinledim. Uykumun geldiğini hissettiğimde uykuya daldım...
#SABAH#
Sabah uyandım ve rutin işlerimi halledip kahvaltımı ettim. Okulların kapanmasına az bir süre olduğu için ders işlemiyorduk.Film filan izliyorduk. O yüzden son 2.5 hafta okula gitmeyecektim. Bugün kızlarla buluşucaktık.
Odama çıktım. Üzerime, siyah şortumu, krem renginde olan tişörtümü, yırtık kot ceketimi giydim. Siyah sırt çantamı taktım.
Saçlarımı taradım ve düz saldım, hafif makyaj yaptım. Ayağıma siyah vans ayakkabılarımı giydim.
Ehliyetim vardı ama araba kullanmayı pek beceremesemde babamdan arabanın anahtarını aldım. Çok dikkatli kullanmam şartıyla izin verdi.
Birkaç kız arkadaşımı evlerinden aldım ve bir kafeye geldik. Arabayı park ettikten sonra kafeye girdik.
Kafeye gelmeden önce marketten jelibon tarzı bişeyler almıştık. Masaya oturduk ve içeceklerimizi sipariş ettik.
Ardından "tik tok" çekmeye karar verdik. Saçma sapan videolar çekip hesabımıza yükledik.
Ardından bir süre oyalandıktan sonra cafeden ayrıldık. Arabaya yerleştik.
*****************************************
Evet! Yaklaşık 4-5 gün önce filan bölüm atmıştım. Sanırım biraz vakit olmuş.😅Umarım sizi tatmin eden bir bölüm olmuştur. Sanki artık o kadar güzel yazamıyorum ne düşünüyorsunuz?😞😦
Bu arada mesaj olarak filan bana sevgilim olduğu için mesaj atanlar oldu. "İnşallah hiç ayrılmaz, hep mutlu olursunuz." Filan diyenler var.
Hepinizin bu güzel mesajları için çok teşekkür ederim.💖 Burdan teşekkür ediyorum.
Çünkü, eskiden de dediğim gibi
e-postamı onaylamıyor.😣😐😝Sizi seviyorum millet!~ görüşürüz👋🎈
Oy verip, yorum yaparsanız beni çok mutlu etmiş olursunuz.😚 Takip edersenizde çok güzel olur!
Hey! Sen👆 Eğer takip etmiyorsan unutma ki sen yoksan bir kişi eksiğiz demektir!♥ Ailemize katıl!👐💫💛