V Děčíně jsme dojely před náš dům nebo-li spíš panelák a začali jsme stěhovat. Teda mi s mamkou jsme nosily velký věci a Teo taky a kluci a táta tahaly nábytek. Do večera jsme to měli hotový a já spala už v novým městě, bytě a pokoji. Ale stejnak jsem se chtěla vrátit.
Ráno jsem vstala brzo, protože tady škola už začíná v 8!!! Na to jsem nebyla zvyklá, ale budu si muset zvyknout. Oblékla jsem si moje nejoblíbenější oblečení (černý roztrhaný džíny a triko čínský skupiny. Přes to mikinu šedivou. Vzala jsem si tašku a šla do kuchyně. Mamka mi udělala snídani a pak mě odvezla do školy, protože do práce nastupuje až příští týden.
Mamka zastavila před školou a já vystoupila. Všichni na mě koukali a měli znechucené pohledy. Pak ke mě přišla nejspíš taky vietnamka.
Ona: Ahoj já jsem Lily a ty? Nechceš ukázat ředitelnu?
Já: Já jsem Thai a jistě.
Lily: Dobře a támhle to jsou tvý sourozenci?
Já: Ano já je hned zavolám.
Lily: Dobře.
Zavolala jsem ty dva a šly jsme do ředitelny. Všechno se vyřídilo a Lily nám to tu ukázala. Kluky pak odvedla do třídy a já šla s ní, protože budem nejspíš spolužačky.
Když zazvonilo, tak se zvoněním přišla učitelka a zavolala si mě k sobě.
Učitelka: tak řekni něco o sobě.
Já: Takže jmenuju se Thai Kim a jsem z Vietnamu. Přestěhovali jsme se včera. A je mi 13 let.
Učitelka: Dobře tak se posaď vedle Lily tam kde jsi seděla asi už jste se seznámili. Posadila jsem se vedle Lily a sledovala hodinu a nebo se bavila s Lily.
ČTEŠ
Šikana
RandomJe to o dívce, která pochází z Vietnamu. Jednoho se ale její rodiče budou chtít přestěhovat do jiné země. Lépe řečeno do Česka. Jestli chceš vědět jak to celý dopadne tak tahle knížka je právě pro tebe.