15.

218 13 0
                                    

Po obědě jsem si šla lehnout na gauč a pustila si nějaký film. Do chvilky jsem usla. To bych totiž nebyla já kdybych neusla.

Když jsem se probudila tak už doma byl i můj bratr. Poznala jsem to totiž podle bot. Chtěla jsem se zvednout, ale hned jak jsem to udělala tak jsem si zase lehla, protože mě strašně bolela hlava. Vzala jsem si na stole prášek na bolení hlavy a zapila ho vodou. A ležela dále. Přikryla jsem se dekou, protože mi začínala být zima.

Pohled Biena:

Když jsem přišel domů uviděl jsem v obýváku Thai jak spí. Nechal jsem jí spát a šel si udělat úkoly. Když jsem je měl udělaný připravil jsem si tašku a  šel udělat oběd pro Thai. Oběd byl do chvilky hotový a já jsem jí ho tam nechal na stole i s malým lístečkem. Obul jsem si znova boty a šel pro Tea do školky.

Když jsem přišel domů tak jídlo v kuchyni bylo pořád a Thai spala. Podle bot tady už byl i Hao. Šel jsem tedy ohřát to jídlo a vzbudil jsem Thai. Pomohl jsem jí vstát, protože jí bolela hlava a ona došla pomalým krokem do kuchyně. Nandala jsem jí jídlo a pak jsem nandal i Teovi a zavolal jsem na Haa a nandal jsem mu taky. Všichni to snědli a šli si dělat svoje věci.

Pohled Thai:

Když jsem to snědla tak jsem šla už tentokrát do svého pokoje a tam si zase lehla. Už mi bylo líp tak jsem si zapla notebook a koukla se na nějaký film.

ŠikanaKde žijí příběhy. Začni objevovat