Ráno jsem se probudila s bolesti břicha. Vstala jsem s postele a šla se kouknout na svoje břicho, který včera bylo ještě červený. Odhrnula jsem si tričko od pyžama a koukla se na břicho. Bylo úplně fialový a bolelo to jako čert. Dneska si nebudu moct vzít crop top. Vzala jsem si teda klasické černé tričko a k tomu kraťasy, protože dneska má být 30 stupňů. Ale ráno je chladněji tak jsem si vzala přes to kardigan. Pak jsem šla do koupelny si udělat hygienu, učesat se a namalovat. Vylezla jsem s koupelny a vzala si důležitý věci včetně tašky do školy. Šla jsem do kuchyně kde už všichni byli. Udělala jsem si snídani a začala jíst. Po snídani jsme se celá rodina šly obout a nastoupily do jednoho auta. Mamka byla na místě spolujezdce a táta řídil. Nejdřív Tea odvezli do školky, pak mamku odvezl táta do práce, protože nastoupí nakonec dřív. A nás odvezl potom do školy kde nás vyhodil a jel do své práce. Moje mamka bude pracovat jako doktorka takže bude mít zase přehnanou starost. Ve Vietnamu taky byla doktorkou. A táta bude ředitel nějaký firmy. Takže jsme docela bohatý, ale to je skoro každý Vietnamec.
Před školou byly zase ty tři. Asi bych vám je měla představit Ta hlavní je Veronika za ty dva dny jsem poznala, že to je nějaká barbína, která nosí pořád růžovou. pak tady je sofie a Tereza. Sofie nosí většinou modrou nebo zelenou a Tereza fialovou a občas červenou. Všechny to jsou krávy, ale Veronika mě hlavně mlátí. Tereza se sofií dělají všechno co jim Veronika řekne.
Chvilku si mě nevšímali, ale jak mile se vyprázdnilo před školou tak ke mě přišly a začali mi nadávat a bít mě.
Veronika se po mě vrhla a svalila mě na zem. Já jsem se snažila zvednout, ale začala mě škrtit. Tereza se sofií do mě začali zase kopat. Když bylo za pět minut osm zvedly se a šly do třídy. Já jsem ta chvilku ještě ležela svíjela jsem se v bolestech. Pak jsem se přemohla a šla do třídy. Přišla jsem pozdě. Zaklepala jsem na dveře a když se ozvalo "dále" tak jsem vešla.
Učitelka: Dobrý den, druhý den ve škole a vy už jdete pozdě.
Já: Dobrý den.
Holky koukali na mě co řeknu abych je nepráskla, ale jelikož z nich jde strach, tak jsem nakonec řekla.
Já: Já jsem zaspala musím si zvyknout na to stávání.
Učitelka: Dobře sedni si.
Sedla jsem si a Lily se mě hned ptala na pravdu.
Lily: Ty si, ale byla před školou co se teda stalo?
Já: Holky mě zase zbily.
Lily: Myslíš Veroniku, Sofii a Terezu?
Já: Ano.
Lily: Neboj spolu to zvládnem mě to taky dělali a teď se už nebavíme.
Chtěla jsem jí ještě něco říct, ale to už nás okřikla učitelka ať se nebavíme.
ČTEŠ
Šikana
RandomJe to o dívce, která pochází z Vietnamu. Jednoho se ale její rodiče budou chtít přestěhovat do jiné země. Lépe řečeno do Česka. Jestli chceš vědět jak to celý dopadne tak tahle knížka je právě pro tebe.