Zaklepal jsem na dveře od ředitelny a počkal až se někdo ozve.
Ředitelka: „Dále.”
Ozvalo se a já vešel dovnitř.
Já: „Dobrý den.”
Ředitelka: „Dobrý den, copak potřebujete?”
Já: „Jdu nahlásit šikanu mojí sestry.”
Ředitelka: „Kdo šikanuje vaší sestru?”
Já: „Prej nějaký tři holky z její třídy, udělali jí obří modřinu na břichu a utopili jí v tom bazénu.”
Ředitelka: „Jste si s tím jistej?”
Já: „Ano na 100%.”
Ředitelka: „Dobře tak až bude Thai ve škole tak se jí na to zeptáme a holky potrestáme.”
Já: „Dobře nashledanou.”
Ředitelka: „Nashle.”
Pak jsem odešel a šel do třídy. Přišel jsem kousek po zvonění, ale učitelka ve třídě ještě nebyla. Měl jsem dočetla štěstí.
Pohled Thai:
Když jsem se probudila, tak už byly kluci nečekaně pryč když už bylo po desátý hodině. Každopádně mě strašně bolelo to břicho. Měla jsem problém vstát s postele, ale nakonec jsem to zvládla. Šla jsem pomalým krokem dolů do kuchyně a vzala si z mrazáku ledovej obklad. Pak jsem šla do obýváku a zapla si nějakej film. Lehla si na gauč a na břicho si dala ten ledovej obklad.
Po filmu jsem se šla nahoru obléknout. Chvilku jsem se přehrabovala ve skříni a pak jsem si nakonec vybrala černý Tilko a k tomu černý legíny a na to si vzala červenou kostkovanou košili. Seběhla jsem zpátky dolů, ale tentokrát do kuchyně a udělala si snídani spíš už skoro oběd.
ČTEŠ
Šikana
RandomJe to o dívce, která pochází z Vietnamu. Jednoho se ale její rodiče budou chtít přestěhovat do jiné země. Lépe řečeno do Česka. Jestli chceš vědět jak to celý dopadne tak tahle knížka je právě pro tebe.