Ráno jsem vstala kupodivu brzo, protože mě to břicho nehorázně bolelo a nadalo se spát. Koukla jsem se na hodiny a bylo teprve pět hodin ráno. Převalovala jsem se chvilku a hledala dobrou pozici abych usla, protože jsem měla ještě hodinu a půl než jsem měla vstát. Pochvilce jsem jenom přece usla a vstala až v půl sedmý jako vždy.
Šla jsem se upravit, jelikož dneska mělo být docela celkem velký teplo tak jsem si vzala růžový crop top s nápisem "Pink" a k tomu černý roztrhaný džínový kraťasy. Do koupelny jsem si šla udělat hygienu. Pak jsem si svoje dlouhé černé vlasy rozčesala a nechala je volně rozpuštěné.
Pak jsem šla do kuchyně si dát cereálie a šla do školy.Ve škole mě všichni nechali být, ale po škole to začínalo. Hlavně zase ty tři. A udělali mi další velkou modřinu zrovna tam kde to nejde zrovna moc dobře zakrýt.
Po tom mučení nebo jak to nazvat jsem se šla projít do místního parku nebo spíš na Mariánskou louku nebo jak se to jmenuje.Domů jsem přišla celkem pozdě takže jsem dostala vyhubováno od mamky. Tak jsem šla radši do pokoje pak.
Mamka se po nějaký době uklidnila a nandala mi jídlo. Po jídle jsem si šla udělat svojí večerní rutinu a šla spát.Ahojte všichni,
Promiňte, že je dneska taková kratší kapitola, ale psala jsem to na zastávce, protože mám dlouho trénink, takže dneska vyjde možná ještě jedna.
Vaše Adél ❤️
ČTEŠ
Šikana
RandomJe to o dívce, která pochází z Vietnamu. Jednoho se ale její rodiče budou chtít přestěhovat do jiné země. Lépe řečeno do Česka. Jestli chceš vědět jak to celý dopadne tak tahle knížka je právě pro tebe.