7.

280 16 1
                                    

A jak jsem řekla tak se stalo. Druhý den to zjistila paní ředitelka a byl s toho malér. Kluka na dostatečnou dobu vyloučily ze školy a já si marně myslela, že už bude konec. Ale tomu se to tak nestalo. Oni si totiž myslely, že jsem to na ně práskla. Ráno mi před školou podkoply nohu a jí spadla do bahna, který bylo vedle mě, ale já si ho předtím nevšimla. Po chvilce jsem se zvedla a šla se převlíst do úboru, protože jsem byla celá od bahna. Nečekaně. Pak jsem mohla jít spokojeně do třídy. Teda aspoň jsem si to myslela. Ve třídě když jsem si sedla do lavice tak jsem si sedla na vajíčko. Takže teď budu chodit s flekem na zadku. Vypadalo to jako bych se počůrala. Bezva. 


Po škole jsem šla do jídelny a šla k okýnku. Nandala jsem si na talíř a talíř dala na tác. Chtěla jsem si jít někam sednout, ale jedna holka s těch tří. Teď mi vypadlo jméno. No nic tak do mě schválně vrazila a mě tác spadl na zem a celý jídlo jsem měla na sobě. A se slovy já nechtěla ta holka odešla. Uklízečka to uklidila a dala mi čistý oblečení s kumbálu. Bylo mi trochu velký to oblečení až to vypadalo hrozně, ale co. Schytala jsem zase nějaký ty posměšky a jinak dobrý. Po cestě domů jsem šla zkratkou abych se vyhla některým holkám ze třídy, protože většina má stejnou cestu a šla domů.

ŠikanaKde žijí příběhy. Začni objevovat